نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1402 - 11:52
صبح امروز:

نوای جنوب:استاندار بوشهر تکمیل طرح‌های عمرانی به ویژه اقتصادی و اشتغال‌زایی را در اولویت برنامه دستگاه‌های اجرایی استان دانست

نوای جنوب:

استاندار بوشهر تکمیل طرح‌های عمرانی به ویژه اقتصادی و اشتغال‌زایی را در اولویت برنامه دستگاه‌های اجرایی استان دانست

احمد محمدی‌زاده بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام تأکید کرد و اظهار داشت: تمرکز امسال بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام و افتتاح آن در هفته دولت و دهه مبارک فجر است.

وی با قدردانی از تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در روند اجرایی طرح‌های عمرانی در نقاط مختلف شهری و روستایی بیان کرد: تلاش مدیران در جذب اعتبارات ملی از وزارتخانه‌ها در تسریع در طرح‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، اشتغال‌زایی و دانش‌بنیان درخور تحسین است.

استاندار بوشهر به اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای در سال 1401 پرداخت و تصریح کرد: در سال قبل میزان اعتبارات عمرانی استان بوشهر از محل تملک دارایی و سرمایه‌ای افزون بر 3 هزار و 200 میلیارد تومان بود که با تلاش مدیران بیش از 84 درصد آن تخصیص یافت.

محمدی‌زاده با بیان اینکه 16 درصد باقیمانده اعتبارات تا پایان سال مالی تخصیص می‌یابد گفت: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای از محل مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌های مختلف و نهادهای انقلابی مبالغ قابل توجهی برای محرومیت‌زدایی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: اکنون روند اجرایی پروژه‌های نیمه تمام تسریع یافته و امسال با ابلاغ اعتبارات سفر دوم رئیس جمهور به استان تحول شگرف و مهمی ایجاد می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار