نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 ارديبهشت 1402 - 11:36
تخریب هایی جهت دار!

نوای جنوب:مدتی است یک رسانه خاص بطور مداوم کار تخریب علی موحدی مدیر جهادی و پرتلاش آموزش و پرورش استان بوشهر را در دستور کار قرار دارد!





نوای جنوب:مدتی است یک رسانه خاص بطور مداوم کار تخریب علی موحدی مدیر جهادی و پرتلاش آموزش و پرورش استان بوشهر را در دستور کار قرار دارد!

قبل از واکاوی دلیل این تخریب معنادار یکی موفق ترین مدیران استان باید به نکاتی اشاره کرد:

به گواه صاحب نظران عرصه علم و تربیت استان علی موحدی از بدو مسئولیت جهش بزرگی را در تمام عرصه های این سازمان بزرگ اغاز کرده است،علیرغم کمبودها مدیرکل اموزش و پرورش با عزمی جهادی و تلاش شبانه روزی در زمینه های زیر ساختی و احداث مراکز جدید اموزشی ،تهیه ابزارهای اموزشی،توجه خاص به معلمان شریف استان و تمامی امور این نهاد مهم تمام توان خودرا معطوف نموده است،موحدی از اول صبح تا پاسی از شب مشغول انجام وظیفه در محل کار و یا در شهرها و روستاهای استان به سرکشی مشغول است.

ارتباط حسنه با مدیران ارشد وزارت باعث گردیده توجه خاصی به اموزش و پرورش استان معطوف شود.

نظر مثبت بزرگان استان بر عملکرد علی موحدی نقطه عطف دیگری بر عملکرد این مدیر جهادی است.

بدون شک پرداختن یک رسانه خاص بر بازنشسته بودن غیر واقعی مدیرکل اموزش و پرورش نشانه ان است که هیچ ضعف دیگری بر این اداره کل موفق مترتب نیست.

اما بازنشسته بودن بمعنای استفاده از حقوق بازنشستگی است ولاغیر در حالی که مدیران بسیاری در کشور بصورت قانونی با بالای 35سال خدمت مشغول کار هستند و پرداختن مداوم به این مسئله در خصوص مدیرکل آموزش و پرورش استان را باید به دلایل دیگری مربوط دانست.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
علی موحدی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار