نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 دي 1401 - 07:43

نوای جنوب:برای نخستین بار و با هماهنگی و همکاری سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و شهرداری و شورای اسلامی شهر، قرارگاه جهادی خدمت وتعالی جامعه در شهر وحدتیه راه اندازی میگردد.

نوای جنوب: برای نخستین بار و با هماهنگی سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و شهرداری و شورای اسلامی برگزار میگردد؛

 

 راه اندازی قرارگاه جهادی خدمت و تعالی جامعه در شهر وحدتیه 

 

برای نخستین بار و با هماهنگی و همکاری سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و شهرداری و شورای اسلامی شهر، قرارگاه جهادی خدمت وتعالی جامعه در شهر وحدتیه راه اندازی میگردد.

 

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در نشست هماهنگی که روز سه شنبه ۲۰ دیماه در سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید آقایان مهندس وطن خواه معاون سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در معیت همکاران، مهندس شریفی بخشدار سعدآباد، مهندس ارشدی شهردار وحدتیه،  حجت الاسلام حسینی، آقایان سالاری و حق رو ریاست، نایب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر، باقرزاده معاون اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد و چند تن از دیگر مسئولین استانی، شهرستانی، بخشی و شهر حضور داشتند.

 

 در این نشست که به عنوان نشست هماهنگی بین دستگاهی و پیرو پیگیریهای مستمر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار گردید، مقرر شد که بردای نخستین بار قرارگاه جهادی خدمت و تعالی جامعه در شهر وحدتیه راه اندازی گردد. 

 

 این قرارگاه که با هدف ارائه خدمات رایگان مجموعه دستگاها و ادارات تابعه سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی نظیر خدمات بهداشتی پزشکی، بهزیستی، فنی حرفه ای، حضور پزشک عمومی و متخصص، ماما و ..... در روز های پنج شنبه  و جمعه ۲۲ و ۲۳ دیماه در محل مدرسه مهدیه در بلوار امام حسین ع شهر راه اندازی میگردد و گرفتن خدمت برای عموم آزاد است.

 

 شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه در همین ارتباط و طی سخنانی جداگانه با استقبال از راه اندازی قرارگاه جهادی خدمت و تعالی جامعه درشهر وحدتیه از دست اندرکاران این طرح ارزشمند خصوصا آقای دکتر مصدق کشاورزی ریاست سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر و معاونین ایشان همچنین قرارگاه جهادی شهدای حرم شهر وحدتیه تقدیر وتشکر نمودند. حجت الاسلام حسینی ریاست شورای اسلامی شهر این اقدام را باقیات صالحات و دارای اجر دنیوی واخروی دانستند.














کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار