نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 دي 1401 - 11:48

نوای جنوب:فرماندار دشتستان در ادامه خواستار برنامه ریزی و تلاش جهادی جهت انجام امور محوله در حوزه اشتغال و جذب اعتبارات تبصره ۱۶ تاپایان اسفند ماه از مدیر اداره تعاون  کار و رفاه اجتماعی شهرستان شد .

نوای جنوب:فرماندار دشتستان در جلسه کار گروه اشتغال تاکید کرد: 

بیشترین تعهد اشتغال را در استان بوشهر شهرستان دشتستان دارد

از ابتدای سال تا به حال ۴۳۰۹ شغل ایجاد کرده‌ایم

۲۴۳ میلیارد تومان تسهیلات تبصر۱۶ در اختیار دستگاه‌ها برای ایجاد اشتغال جدید قرار گرفت

جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری دشتستان به ریاست فرماندار شهرستان با حضور مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و مدیران دستگاه های اجرایی و رؤسای بانک‌های عامل در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان برگزار شد.

در این جلسه احمد بنافی فرماندار دشتستان گفت :مدیران دستگاه های اجرایی باید به انقلاب اسلامی، نظام، شهدا و قانون اساسی اعتقاد قلبی داشته و  در حوزه کاری ، تخصص، توانمندی و تبحر داشته باشند. 

فرماندار دشتستان در بخش دیگری از صحبت های خود، داشتن روحیه نقد پذیری را از شاخصه های مدیر توانمند دانسته و افزود : در تمامی جوامع نقد به عنوان یکی از زیربناهای اساسی برای مسئله رشد و پیشرفت فرد مطرح است.

 

فرماندار دشتستان در ادامه خواستار برنامه ریزی و تلاش جهادی جهت انجام امور محوله در حوزه اشتغال و جذب اعتبارات تبصره ۱۶ تاپایان اسفند ماه از مدیر اداره تعاون  کار و رفاه اجتماعی شهرستان شد .

ایشان خاطر نشان کرد: بیشترین تعهد اشتغال را در استان بوشهر شهرستان دشتستان دارد و در همین خصوص با تلاش صورت گرفته توسط دستگاه‌های اجرایی، از ابتدای سال تا به حال ۴۳۰۹ شغل ایجاد کرده‌ایم.

همچنین از طریق شورای اشتغال استان مبلغ ۲۴۳ میلیارد تومان تسهیلات تبصر۱۶ در اختیار دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای ایجاد اشتغال در قالب مشاغل خرد و کارفرمایی قرار گرفت که تلاش داریم در زمانی کوتاه نسبت به واگذاری آنان به متقاضیان اقدام کنیم.

 

وی در پایان متذکر شد : بانک ها در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۶ در چارچوب دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی عمل کنند، و تمامی تلاش خود را برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان بکار گیرند.






کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار