نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مهر 1401 - 22:10
صبح امروز:

نوای جنوب:وزیر کشور امنیت استان بوشهر را پایدار و مطلوب دانست و گفت: بحمدالله آشوب‌ها و اغتشاشات در کشور کنترل و مهار شده و اکنون امنیت مطلوبی برقرار است.

نوای جنوب:احمد وحیدی در نشست با امام جمعه و استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان در ابعاد گوناگون اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی از استان‌های نمونه و الگو است اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب دسیسه‌های دشمنان را ناکام کرده‌اند.

وی ظرفیت‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این استان در عرصه سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و اقتصادی طرح‌های مهمی در دست اجرا دارد که تحقق آن تحول شگرف ایجاد می‌شود.

وزیر کشور امنیت این استان را پایدار و مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: بحمدالله آشوب‌ها و اغتشاشات در کشور کنترل و مهار شده و اکنون امنیت مطلوبی برقرار است.

وحیدی تبدیل تهدیدات به فرصت را مورد تأکید قرار داد و افزود: ان‌شاءالله تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی به فرصت تبدیل و علیه آنان به کار برده می‌شود.

ضرورت تعیین تکلیف کالای همراه ملوان و ته لنجی

استاندار بوشهر هم با اشاره به اینکه طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شتاب بیشتری گرفته است خاطر نشان کرد: اکنون بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری اجرایی و عملیاتی شده که تکمیل آنها تحول مهمی در استان ایجاد می‌کند.

احمد محمدی‌زاده یکی از فعالیت مهم مردم ساحل‌نشین استان بوشهر تجارت دریایی و ارتباط مستمر با کشورهای حوزه خلیج‌فارس دانست و تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر تعیین تکلیف کالای همراه ملوان و ته لنجی است چراکه این مهم نقش ویژه‌ای در اقتصاد و معیشت مردم دارد.

وی امنیت استان بوشهر را پایدار و مطلوب دانست و افزود مردم استان بوشهر نقش مهمی در برقراری امنیت استان دارند و در این راستا ائمه جمعه و روحانیون از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار هستند.



























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار