نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 مهر 1401 - 23:51
روز شنبه:

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: راهبرد نظام درحوادث اخیر مبنی براصل شناسایی و برخورد قاطع با عوامل پشت صحنه یا کسانی است که میدان دار ناامنی‌ها هستند.

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: راهبرد نظام درحوادث اخیر مبنی براصل شناسایی و برخورد قاطع با عوامل پشت صحنه یا کسانی است که میدان دار ناامنی‌ها هستند.احمد محمدی زاده در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان بوشهر افزود:  فرماندهی انتظامی این استان با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفان، اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی با مدیریت و فرماندهی قاطع و هوشمندانه با ایجاد ناامنی مقابله و از هر نوع خسارت مالی و جانی به مردم و اموال عمومی جلوگیری کرده است.

وی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت‌های پلیس خدمتگزار است گفت: نماد جبهه باطل در این دوران آمریکا، رژیم اشغالگرقدس، منافقان کوردل و سلطنت طلب‌های بی عرضه، گروهک‌های شکست خورده کومله، دموکرات و داعش هستند.

استاندار بوشهر یادآور شد: جبهه شکست خورده باطل در ۴۳ سال گذشته امروز با سازماندهی مجدد به بهانه ای جدید توطئه ای نو علیه جبهه حق طراحی و به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: امروز تمام کفر و نفاق در خارج و عوامل داخلی آنها آمده اند تا به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی ضربه ای دیگر وارد کنند.

استاندار بوشهر گفت: به طور یقین فاتح این مرحله نیز جبهه حق است و دشمنان اسلام بار دیگر سرشان به سنگ خواهد خورد و با عنایات الهی آثار شکست را احساس می‌کنند.

وی اظهار کرد: خداوند بزرگ را به دلیل عنایاتی که به این نظام علوی، فاطمی و رهبرمعظم انقلاب، فرزندان و مردم بزرگ و نیروهای غیور این سرزمین داشته است شاکر هستیم و با امام و شهدا عهد می بندیم محکم و استوار در برابر توطئه دشمن می ایستیم.

در این آیین یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در بوشهر از مقابل تمثال امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.


















































































کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
فراجا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار