نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 اسفند 1400 - 15:56
صادر شد:

نوای جنوب:در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در مورد عزل و نصب ها در شهرستان لازم است برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه شود.





نوای جنوب:بسم الله الرحمن الرحیم

 

در پی انتشار برخی مطالب در فضای مجازی در مورد عزل و نصب ها در شهرستان لازم است برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه شود.

 

همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی مکرر فرموده اند ائمه ی جمعه به عنوان پدران معنوی جامعه مأمن و ملجاء تمامی اقشار، گروهها و اصناف هستند و نقشی بی بدیل در ایجاد وحدت و تقویت جبهه ی انقلاب اسلامی دارند.

 

گروههای مختلف بعد از هر انتخابات توقعات فراوانی از این جایگاه دارند که در صورت برآورده نشدن موجب گلایه آنان می شود.

 

امام جمعه ی محترم دشتستان نیز با تأسی از فرمایشات و سیره مقام عظمای ولایت همواره تلاش نموده است در جهت حفظ وحدت و انسجام همه ی نیروها خصوصاً دلدادگان انقلاب اسلامی و تقویت نیروهای دلسوز، متعهد و انقلابی اقدام نماید.

 

طبیعی است که ایشان طرف مشورت مقامات مسؤول قرار می گیرد ولی این به معنای دخالت در عزل و نصب ها نیست.

 

ایشان در مشورت ها نیز به شاخص های ضروری در انتخاب مدیران همچون انقلابی بودن، تعهد و تدین، سلامت اخلاقی و رفتاری، کارآمدی و توانمندی، اشراف و آگاهی از حوزه مسؤولیت تأکید نموده و هیچ اصراری بر استفاده از شخص خاصی ننموده است.

 

در پایان تأکید می شود در این برهه ی خاص لازم است همگان دست در دست هم با وحدت و انسجام و یکدلی به یاری دلتمردان بشتابیم تا مردم خصوصاً محرومین و مستضعفین طعم شیرین خدمت و رفع فقر و امید به آینده را بچشند تا به این وسیله توطئه ها و دسیسه های دشمنان نیز خنثی گردد.

 

دفتر امام جمعه دشتستان



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار