نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 ارديبهشت 1400 - 08:22
کشمیری توضیح داد:

نوای جنوب:این موضوع در شرایطی است که اخیرا خبرهایی منبی بر استفاده برخی مدیران شهری و شوراها در برخی استان از سهمیه واکسن کرونا پاکبان ها رسانه ای شده و حساسیت هایی را در این خصوص به دنبال داشته است.

نوای جنوب:

طی روزهای گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که از تزریق واکسن به مدیر بنیاد شهید شهرستان دیلم از سهمیه جانبازان حکایت داشت.

این موضوع در شرایطی است که اخیرا خبرهایی منبی بر استفاده برخی مدیران شهری و شوراها در برخی استان از سهمیه واکسن کرونا پاکبان ها رسانه ای شده و حساسیت هایی را در این خصوص به دنبال داشته است.

البته رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دیدگاه دیگری درباره این ماجرا دارد و می گوید: مدیر بنیاد شهید دیلم برای جلوگیری از انقضای واکسن، سهمیه واکسن را استفاده کرد.

به گزارش خلیج فارس؛ سعید کشمیری عنوان کرد: ماجرای واکسن زدن رئیس بنیاد شهید بوشهر مربوط به ۱۳ اسفند پارسال است، زمانی که دومین فاز واکسن  کرونا به بوشهر آمده بود.

او بیان کرد: در این فاز از جانباز‌های بالای ۵۰ درصد شهرستان دیلم دعوت می‌شود تا برای تزریق واکسن مراجعه کنند و در صورتی که با تک‌تک آن‌ها تماس گرفته شد، اما کسی حضور پیدا نکرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: بسته واکسن های کرونا  آن‌ها طوری است که اگر باز شوند قابل نگه‌داری نیستند و باید یا از آن استفاده شود یا دور ریخته شود البته این رسم در دنیا هم مرسوم است که اگر واکسنی باز شد و کسی نبود برای زدن آن به اولین نفری که در آن مکان حضور دارد و واجد شرایط است تزریق شود.

کشمیری بیان کرد: در آن زمان تنها یک دوز اضافه می‌آید و برای جلوگیری از دور ریختن واکسن و بدون هیچ برنامه‌ریزی از قبل کما اینکه خود رئیس بنیاد شهید هم داوطلب نبودند به وی تزریق می‌شود.

به نوشته فارس، او گفت: با توجه به اطلاعات حراست دانشگاه هیچ کار غیرقانونی صورت نگرفته است و همه تلاش ما بر اجرای سند ملی در تزریق واکسن به مردم است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تزریق واکسن

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار