نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 دي 1399 - 10:35

نوای جنوب:هواشناسی بوشهر اعلام کرد: از امروز تا جمعه در ساعاتی ضمن افزایش ابر در آسمان استان، بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق رخ می‎دهد.

نوای جنوب:کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که تا اوایل هفته آینده غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی از پدیده‌های جوی غالب در استان خواهد بود.

هادی سالاری افزود: همچنین پیش بینی می‌شود از امروز تا جمعه، در ساعاتی بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده می‌شود و وقوع بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان در این مدت دور از انتظار نخواهد بود.

او، آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی پیش‌بینی کرد که گاهی با افزایش ابر، در برخی نقاط بارش پراکنده باران، رعدوبرق و در برخی نقاط مه صبحگاهی، همراه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد هم در این مدت بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، و ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

سالاری بیان کرد: صبح امروز بیشترین دما با ۱۷ درجه در خارگ و دیر به ثبت رسید و کم‌ترین دما با ۷ درجه از بندر امام حسن در شهرستان دیلم گزارش شد. همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، دیر و کنگان با ۲۶ درجه گرم‌ترین شهر‌های استان بوده‌اند.

او گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۱۷ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۰۸، جزر دوم ساعت ۱۲:۴۵ و مد دوم ساعت ۲۰:۰۲ است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بارش

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار