نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 اسفند 1398 - 20:36

نوای جنوب: معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی شناور‌ها ضدعفونی و مسافران ورودی تب‌سنجی می‌شوند.

نوای جنوب:

مسافران دریایی در بندر‌های استان تب‌سنجی می‌شوند خلیج فارس: معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی شناور‌ها ضدعفونی و مسافران ورودی تب‌سنجی می‌شوند.
 
  محمد قاسمی   گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای پیشگیری، اقداماتی را در سه بخش شناور‌های خدماتی، شناور‌های مسافری و پایانه‌های دریایی در تمامی بندر‌های استان انجام می‌دهد.
 
معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: تعویض شیفت کارکنان شناور‌های خدماتی را متوقف کردیم و این کارکنان باید به‌جای ۱۵ روز، ۳۰ روز کار انجام دهند تا این تعویض شیفت موجب شیوع آلودگی نشود.
 
او هم‌چنین گفت که محیط بیرونی و درونی تمامی شناور‌های خدماتی در آغاز ورود به بندر هفته‌ای یک‌بار و پس از آن هر ۱۵ روز یک‌بار ضدعفونی می‌شود و در کنار آن، مالکان شناور‌های خدماتی ملزم شده‌اند که برای کارکنان خود لوازم بهداشتی مانند ماسک و دست‌کش تهیه کنند.
 
به‌گفته قاسمی برای کارکنان شناور‌های ناجی نیز لباس‌های «ش. م. ه» تهیه شده تا برای انجام عملیات‌های خود مجهز باشند. هم‌چنین برای بیماران احتمالی که در محیط بندر شناسایی می‌شوند لباس‌های انتقال به مراکز درمانی درمانی تهیه شده است.
 
معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر ادامه داد: سه پایانه مسافری استان یعنی بوشهر، گناوه و خارگ و تمامی شناور‌های مسافری روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند و در هر سفر دریایی تمامی مسافران پیش از پیاده شدن با حضور کارشناسان شبکه بهداشت تب‌سنجی می‌شوند.
 
او در پاسخ به نگرانی درباره شناور‌های کشور‌های خارجی و کارکنان آن‌ها که وارد بندر‌های استان می‌شوند هم گفت: تمامی این شناور‌ها موظف به ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی هستند و رفت‌وآمد خدمه آن‌ها نیز کاملاً محدود و با همکاری پلیس گذرنامه مجوز تردد آن‌ها متوقف شده است؛ آن‌ها اجازه ورود به بندر و شهر را ندارند و تنها برای خواندن آبخور شناور تا پای شناور می‌آیند.
 
قاسمی گفت: درون ساختمان اداری و تمامی ساختمان‌ها و بیرون و محیط اداره‌های بندر استان روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.


کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
مسافران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار