نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 اسفند 1401 - 08:16

نوای جنوب:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: براساس آمارهای استخراج شده حجم تردد ورود و خروج خودروها در محورهای مواصلاتی استان در تعطیلات اخیر از نوروز گذشته بیشتر بوده است.

نوای جنوب:رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: براساس آمارهای استخراج شده حجم تردد ورود و خروج خودروها در محورهای مواصلاتی استان در تعطیلات اخیر از نوروز گذشته بیشتر بوده است.سرهنگ صادق مزارعی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا در بندر گناوه افزود: باتوجه به اینکه پارسال ۱۰۸ درصد میزان ترددها در استان در مقایسه با سال قبل آن افزایش یافت ، امسال نیز با حجم بیشتری و به میزان ۴۳ درصد مواجه شده ایم.

وی بااشاره به اینکه  در ۱۱ ماه امسال تعداد فوت شدگان جاده‌ای در استان ۱۷ درصد افزایش یافت گفت: پارسال در طرح نوروزی استان در حوزه حوادث ترافیکی ۳۱ نفر فوت شدند که از این مجموع ۱۴ نفر به میزان ۴۵ درصد مربوط به ۲ شهرستان گناوه و دیلم اتفاق افتاد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: باتوجه به حجم تردد و استناد به آمار تصادفات در محورهای مواصلاتی این ۲ شهرستان ، باید ویژه دیده شوند.

وی گفت: شهرستان دیلم امسال شرایط خوبی نداشته است و میزان تصادفات در آن ۱۳۰ درصد در مقایسه با سال قبل  و  در شهرستان گناوه نیز از حیث فوتی  ۱۴ درصد و جرحی ۸ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه شهرستان های دیلم و گناوه بواسطه ساحل بکر و وجود بازار تجاری مسافرپذیرترین شهرستان های استان هستند نیاز است که یک تدبیر و فکر اساسی برای ایمن سازی ترددها در این مناطق انجام شود که نیاز به همکاری ادارات مرتبط داریم.

مزارعی افزود: پلیس راه استان و شهرستان با تمام توان و امکانات در این محورها  حضور خواهد یافت.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: شروع و نحوه طرح نوروزی پلیس راه استان پس از برگزاری همایشی که قرار است در تهران برگزار شود، مشخص خواهد شد.

شهرستان گناوه و دیلم از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور در شمال استان بوشهر واقع هستند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
تردد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار