نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 بهمن 1401 - 06:08

نوای جنوب:به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری تنگستان؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، عملیات ساماندهی و زیباسازی دو‌ ورودی شهر اهرم با حضور مسولین شهرستان آغاز شد.

نوای جنوب:به گزارش روابط‌عمومی فرمانداری تنگستان؛ در چهارمین روز از دهه مبارک فجر، عملیات ساماندهی و زیباسازی دو‌ ورودی شهر اهرم با حضور مسولین شهرستان آغاز شد.

 

 احمد لطفی فرماندار تنگستان در این آیین عنوان کرد: فاز اول ایجاد اتوبان دوبانده ورودی اهرم از سمت کلمه، به طول ۱ کیلومتر و با عرض ۳۶ متر، با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان آغاز شد.

 

وی افزود: این پروژه بر اساس ضوابط طرح تفصیلی شهر تعریف شده که زیرسازی آن توسط شهرداری اهرم و تامین قیر و آسفالت آن با همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرایی خواهد شد.

 

لطفی با بیان اینکه این پروژه قریب به ۴ هزار تن اسفالت لازم دارد، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و پس از نصب روشنایی در بلوار وسط این خیابان، این پروژه برای دهه فجر سال آینده آماده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

فرماندار تنگستان همچنین خاطرنشان کرد: پروژه رفوژ کنار بلوار ورودی اهرم از سمت گادوی، با ۱۷۰۰ متر طول و عرض ۳۰ متر پیاده رو، با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد.

 

وی ضمن اشاره به اینکه این بلوار به جاده سلامت تغییر نام خواهد داد، تصریح کرد: در سال آینده که این پروژه به بهره‌برداری رسید، شهروندان می‌توانند از امکانات رفاهی، تفریحی و ورزشی دیده شده در طرح پروژه، بهره‌مند شوند.

 

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: این امادگی را داریم که با تشکیل یک کارگروه تخصصی و با حضور مردم، مشکل بازگشایی معابر شهر را مرتفع کنیم؛ این مهم در زیباسازی مبلمان شهر تاثیر زیادی دارد.

 

احمد لطفی با تقدیر از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بابت اقدامات خود در یک سال اخیر، گفت: تعداد پروژه‌های عمرانی و فرهنگی زیادی در  دهه فجر توسط شهرداری برنامه‌ریزی شده که یا به یهره‌برداری می‌رسد یا عملیات آن شروع خواهد شد.

 

وی یادآور شد: مرکز شهرستان بعنوان مرکز تمامی فعالیتها را در برنامه‌ریزی کاریمان طوری که در شان مرکز شهرستان باشد، دیده‌ایم و از طرح‌ها و برنامه‌های حوزه شهری پشتیبانی خواهیم کرد.









کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار