نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آذر 1401 - 11:39

نوای جنوب:۴۵ درصد تلفات جاده ای در استان بوشهر براثر واژگونی در بزرگراه‌ها به وقوع پیوسته که ناشی از حواس پرتی یا صحبت با تلفن همراه است.

نوای جنوب:۴۵ درصد تلفات جاده ای در استان بوشهر براثر واژگونی در بزرگراه‌ها به وقوع پیوسته که ناشی از حواس پرتی یا صحبت با تلفن همراه است.عبدالکریم اخترشناس در نشست “یکشنبه های پاسخگویی” در سالن کوثر استانداری ادامه داد: ۲۲ درصد جان باختگان حوادث جاده‌ای استان را موتورسیکلت سواران شامل می‌شوند که نگران کننده است.

اختر شناس بیان کرد: ۴۵ درصد تلفات جاده ای در استان بوشهر براثر واژگونی در بزرگراه‌ها به وقوع پیوسته که ناشی از حواس پرتی یا صحبت با تلفن همراه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تلاش می‌شود با ایمن سازی محورها و رونق و ایجاد فرهنگ ترافیک بین مردم شمار جان باختگان ناشی از حوادث جاده ای کاهش یابد.

مهمترین پروژه های راهداری استان

اخترشناس مهمترین پروژه‌های در دست اجرای راهداری استان بوشهر را پل‌های درودگاه و سید رضا به ترتیب در شهرستان‌های دشتستان و گناوه، تعریض محور بردخون - دیر به طول ۱۵ کیلومتر و اصلاح پیچ‌های جاشک که یکی از محورهای مهم با پیچ‌های متعدد و پرحادثه است که سال‌ها عملیات اجرایی بر آنها انجام نشده بود و تلاش می‌شود این پروژه تا هفته دولت سال آینده بهره برداری و یکی از نقاط پر حادثه این استان برطرف شود.

98 درصد راههای استان زیرپوشش دوربین

به گفته اخترشناس ۹۸ درصد محورهای ارتباطی استان بوشهر مجهز به دوربین کنترل سرعت هستند به نحوی که امروز این استان از بیشترین پوشش تصویری جاده ای برخوردار است.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده در زمان حاضر به روزرسانی و نوسازی دوربین‌های کنترل سرعت در دستور این اداره کل قرار دارد.

اخترشناس با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی اظهار کرد: در زمان حاضر ۱۹ دوربین پایش ترافیکی و نظارت تصویری در استان بوشهر وجود دارد که ۱۷ دستگاه آن فعال هستند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
موتورسواری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار