نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 خرداد 1401 - 18:05

نوای جنوب:  به منظور عرض تبریک، پیگیری امورات و مطالبات شهروندان، نشست شهردار وحدتیه با فرماندار شهرستان دشتستان برگزار گردید.

 





نوای جنوب:دیدار و نشست شهردار وحدتیه با فرماندار شهرستان دشتستان*

 

  به منظور عرض تبریک، پیگیری امورات و مطالبات شهروندان، نشست شهردار وحدتیه با فرماندار شهرستان دشتستان برگزار گردید.

 

  به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست و دیدار که روز سه شنبه ۳ خردادماه درمحل دفتر فرماندار دشتستان برگزار گردید، مهندس حسین ارشدی شهردار وحدتیه و *دکتر احمد بنافی فرماندار دشتستان* حضور داشتند. 

 

  در ابتدای این نشست مهندس ارشدی شهردار وحدتیه ضمن عرض تبریک به مناسبت یوم الله سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و تقدیر از وقت داده شده طی سخنانی انتصاب شایسته آقای دکتر بنافی به سمت فرماندار شهرستان را تبریک و برای ایشان آرزوی توفیقات الهی در طریق پیش رو نمودند. مهندس ارشدی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌ ها و توانمندیهای ارزشمند شهر و منطقه وحدتیه همچنین وجود مردم و شهروندان ولایت مدار و شهید پروری که با اهداء و تقدیم خیل عظیمی از شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران و پایبندی به آرمان های انقلاب و شهدا و امام و رهبری که با حضور همیشگی در صحنه آن را به اثبات رسانده اند، خواستار توجه ویژه و اساسی به این منطقه گردیدند. شهردار وحدتیه ادامه داد: شهر وحدتیه تنها شهر نفت خیز شهرستان دشتستان است که انتظار می‌رود از حیث وجود و استقرار تاسیسات نفت نرگسی و در بحث عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی تعریف شده، کمک و همکاری بیشتر و بهتری با شهرداری و شهروندان وحدتیه داشته ودر مسیر توسعه پایدار شهر نقش مهمتری ایفا نمایند.

 

 در ادامه این نشست آقای دکتر احمد بنافی فرماندار جدید شهرستان دشتستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف و محبت مسئولین شهر ،شهردار و مردم شهیدپرور وحدتیه ابراز امیدواری نمودند در اسرع وقت ضمن بازدید میدانی و ملاقات با مردم انقلابی شهر، اقدامات خوب و رو به جلویی در جهت ساماندهی امور و رفع آلام و مشکلات مردم صورت پذیرد.

 

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار