نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 ارديبهشت 1401 - 15:33

نوای جنوب:کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلی و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس همواره مورد تکریم و احترام بوده است.

نوای جنوب:پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیر به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

در این پیام آمده:

کار و تلاش در فرهنگ بشری به عنوان جوهره‌ اصلی و مایه‌ قوام زندگی بشر و در فرهنگ دینی، عامل سعادت و رستگاری حیات دنیوی و اخروی و یک امر مقدس همواره مورد تکریم و احترام بوده است.

در این فرهنگ متعالی رمز پیشرفت و توسعه پایدار و تامین سلامت فکری و پویایی جامعه در گرو بها دادن به کار، تلاش و بکارگیری استعدادها و اندیشه های خلاق در سرمایه های انسانی ساعی و کارآمد بوده و کارگر به عنوان قشر شریف و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور، نقش آفرینی می کند.

روز جهانی کار و کارگر فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مومن و صبور ایران اسلامی است.

بدین وسیله روزجهانی کار و کارگر را به همه کارگران به ویژه کارگران متعهد و پرتلاش شهرداری دیر و شرکت های وابسته تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای همه کارگران عزیز آرزوی موفقیت، بهروزی و سلامتی می نماییم.

علی ابراهیمی شهردار دیر

محمد آلبوغبیش رئیس شورا و

اعضای شورای اسلامی شهر دیر

✒️روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر دیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری دیر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار