نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 فروردين 1401 - 11:38

نوای جنوب: روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درباره قتل ۴ نفر توسط یکی از سربازان یکی ازپادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر اعلام کرد: شایعه انگیزه قتل بدلیل نرفتن به مرخصی کذب است و قبل از اخذ اظهارات متهم، هیچ ادعایی صحت ندارد.

نوای جنوب: روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درباره قتل ۴ نفر توسط یکی از سربازان یکی ازپادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر اعلام کرد: شایعه انگیزه قتل بدلیل نرفتن به مرخصی کذب است و قبل از اخذ اظهارات متهم، هیچ ادعایی صحت ندارد.شایعه انگیزه قتل به دلیل نرفتن به مرخصی کذب استبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در رابطه با جزییات این حادثه گفت: در پی اطلاع از این حادثه، بازپرس دادسرای نظامی به همراه دادستان نظامی استان در محل حضور پیدا کرده و دستورات اولیه به تیم پزشکی قانونی و تشخیص هویت صادر شد و سریع گروه‌های دستگیری متهم اقدامات خود را آغاز کردند.

 

در این حادثه یکی از سربازان، با اسلحه اقدام به تیراندازی به سمت چهار هم خدمتی خود کرده و متواری شده است. سپس متهم پس از تیراندازی در خارج از پادگان، یکی از مردم محلی را به گروگان گرفته که با اقدامات انجام شده فرد گروگان آزاد می‌شود، اما متهم متواری می‌شود.

در ادامه با دستور بازپرس، اقدامات فنی و استفاده از نیرو‌های متخصص و بالگرد کل منطقه تحت نظر قرار گرفت که در نهایت، متهم دستگیر شد.

روابط عمومی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح با اشاره به اینکه هنوز علت دقیق حادثه و انگیزه قاتل مشخص نیست، اعلام کرد: شایعه انگیزه قتل بدلیل نرفتن به مرخصی کذب است و قبل از اخذ اظهارات متهم هیچ ادعایی صحت ندارد.

تحقیقات درخصوص این حادثه به صورت ویژه در حال انجام است و با تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرباز قاتل

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار