نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 فروردين 1401 - 12:49

نوای جنوب:معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر ظرفیت‌های گردشگری استان را برشمرد و گفت: برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در بخش‌های گوناگون، سرمایه‌گذاران مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

نوای جنوب: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در بازدیدی که به همراه معاون وزیر و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور از بندر دیر داشت گفت: با وجود تلاش هایی که در سال های گذشته برای توسعه بندر دیر شده، اما همچنان این بندر با مشکلات عدیده ای روبروست. باید باور داشته باشیم که بندر دیر یک بندر محلی و استانی نیست. این بندر با توجه به کارکردها و ظرفیت هایی که دارد، دروازه ارتباطی ایران و قطر است و باید به صورت یک بندر بین المللی مورد توجه قرار گیرد.

باستین ادامه داد: مدیریت جدید سازمان بنادر کشور در این بازدید تصمیمات بسیار مناسبی در راستای تکمیل زیرساخت ها، بهسازی بندر و تثبیت وضعیت مدیریتی اپراتور بندر اتخاذ نموده و مصوبات را به زودی عملیاتی خواهند نمود. این امر نشانگر اصلاح دیدگاه برنامه ریزان و درک صحیح جناب آقای دکتر صفایی مدیرعامل محترم سازمان بنادر و دریانوردی کشور از جایگاه و نقش بندر دیر است. از این طریق از تلاش های ایشان و همکاران محترمشان تقدیر و تشکر می شود.

ایشان گفت: زمینه سازی برای تامین هزینه استقرار دستگاه ایکس ری کامیونی، احداث 5 رمپ اسکله، ایجاد ساختمان استقرار دستگاههای خدمات دهنده در امر صادرات، بهسازی محوطه کانتینری و  تمدید قرارداد با اپراتور بخش خصوصی از مهمترین توافقات در رابطه با بندر دیر بود. به جرأت می توان گفت این تصمیمات ضمن جبران عقب ماندگی های بندر دیر، توسعه بندر را ده سال به جلو می اندازد.

باستین در پایان ضمن تقدیر مجدد از رویکرد جدید سازمان بنادر، از سرمایه گذاران بخش خصوصی درخواست نمود تا با هدایت سرمایه های خود به بخش بندری استان، توسعه بنادر بزرگ و کوچک استان را تسریع نمایند.









 













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باستین

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار