نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 09 دي 1400 - 22:29

نوای جنوب:سامانه بارشی که از چهارشنبه وارد استان بوشهر شده است بنا به پیش‌بینی هواشناسی تا سه‌شنبه هفته آینده فعال خواهد بود.

نوای جنوب:سامانه بارشی که از بامداد دیروز (چهارشنبه ۸ دی) در استان بوشهر فعال شده امروز تقویت شده است و شمال و مرکز استان بیش از دیگر نقاط از باران بهره‌مند شده‌اند.

محمدرضا انصاری کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه بارشی در استان تا سه‌شنبه هفته آینده است؛ بنابراین در این مدت به تناوب ضمن افزایش پوشش ابر، بارش باران گاهی رگبار باران و رعدوبرق همراه با تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: انتظار است در این مدت در برخی از ساعات به ویژه از اواخر وقت شنبه و در روز یکشنبه، بارندگی و سرعت وزش باد در برخی از مناطق استان شدید باشد.

میزان بارش ایستگاه‌های هواشناسی تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز

اداره کل هواشناسی استان بوشهر اعلام کرد: از دیروز که سامانه بارشی فعال شده تا ساعت ۱۲:۳۰ امروز بیشترین بارش با ۵۵/۴ میلیمتر در ایستگاه دریایی شهر بوشهر به ثبت رسیده است.

همچنین تا این ساعت در جزیره خارگ ۲۹/۵ میلیمتر، ایستگاه فرودگاهی بوشهر۲۷/۳، گناوه ۲۲/۱، برازجان ۲۰/۸، دیلم ۱۳/۹، بهرگان(بندر امام حسن) ۱۰/۵، جم ۳/۲، دیر ۰/۸ و عسلویه ۰/۵ میلیمتر باران باریده است.

پیش‌بینی وضع جوی و دریایی تا فردا

آسمان استان تا فردا، نیمه ابری تا ابری، در ساعاتی بارش باران و وزش باد، گاهی رگبار باران و رعدوبرق و در برخی از نقاط وقوع پدیده مه پیش‌بینی شده است.

جهت وزش باد، متغیر اما بیشتر جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و هنگام وزش تندباد بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

ارتفاع موج دریا، ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و هنگام وزش تندباد ۹۰ تا ۱۸۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.

فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۱۳، جزر دریا ساعت ۰۹:۴۲ و مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ خواهد بود.

در شبانه روز گذشته کمترین دما در استان با ۱۰ درجه سلسیوس در جم ثبت شد و بیشترین دما با ۲۳ درجه سلسیوس در عسلویه و کنگان به ثبت رسید.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
باران

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار