نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 آذر 1400 - 23:03

نوای جنوب:استاندار بوشهر تأمین دارو ویژه بیماران خاص در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و گفت: بن‌بست راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در استان بوشهر باید شکسته و پیگیری‌های لازم برای صدور مجوزهای لازم انجام شود.

نوای جنوب:استاندار بوشهر تأمین دارو ویژه بیماران خاص در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و گفت: بن‌بست راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در استان بوشهر باید شکسته و پیگیری‌های لازم برای صدور مجوزهای لازم انجام شود.


دکتر  احمد محمدی‌زاده در نشست با مسئولان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با تبریک روز جهانی داوطلب با بیان اینکه نتیجه حضور مردم در همه صحنه‌ها موفقیت همراه دارد اظهار داشت: امام راحل در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی مردم را به صحنه آوردند و ساز و کار حضور مردم در همه صحنه‌ها را فراهم کردند.

وی با بیان اینکه مردم در ساختارهای سیاسی و حاکمیتی در صحنه حضور دارند گفت: امام راحل به اجزای حاکمیت، به مردم نقش دادند و اکنون انتخابات ایران اسلامی یک انتخابات مردمی است و مردم نقش اساسی و اثرگذار دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه نخستین موفقیت در جنگ تحمیلی به سبب ورود مردم به این عرصه در شکست حصر آبادان 7 مهر سال 1360 ثبت شد گفت: هر جا مردم حضور داشته باشند گره‌ها باز و مشکلات به‌سرعت برطرف می‌شود.

محمدی‌زاده نقش جمعیت هلال احمر و داوطلبان این عرصه را مهم دانست و بیان کرد: موفقیت جمعیت هلال احمر در همه عرصه‌ها به سبب حضور مردم است که باید از این فرصت و نقش مردم بیشتر استفاده شود.

وی با اشاره به تغییر رنگ‌بندی در بوشهر خاطر نشان کرد: از 10 شهرستان استان بوشهر مرکز استان از آبی کرونایی به زرد تبدیل شد که لازم است راه‌های پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کرونایی مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار بوشهر ، با اشاره به وضعیت مناسب آب و هوایی این استان و افزایش گردشگران به‌ویژه در نقاط ساحلی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تردد گردشگران از نقاط مختلف کشور به استان بوشهر تا فروردین ماه افزایش داشته باشد از این نظر باید از هم اکنون راه‌های پیشگیری از شیوع مجدد بیماری کرونا مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

محمدی‌زاده باتأکید بر راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در استان بوشهر افزود: بن‌بست راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در استان بوشهر باید شکسته  و پیگیری‌های لازم برای صدور مجوزهای لازم انجام شود.

وی تأمین دارو ویژه بیماران خاص در استان بوشهر را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در استان بوشهر در دستور کار استان قرار دارد تا ان‌شاءالله مجوز راه‌اندازی این داروخانه به‌زودی صادر شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خسارت و آسیب‌های ناشی از زلزله به سبب استحکام ابنیه‌ها و ساختمان‌ها کاهش یافته است گفت: در عرصه جاری شدن سیل باید تدابیر ویژه اندیشیده شود چراکه سالانه 1.5 میلیارد مترمکعب آب ناشی از بارش باران از کوه‌های زاگرس جنوبی وارد استان بوشهر و سرازیر دریا و خلیج‌فارس می‌شود.

محمدی‌زاده با اشاره به بحران آب تصریح کرد: اگر بخشی از از این آب روان مهار و استحصال شود ضمن جلوگیری از بحران کم آبی سبب جلوگیری از جاری شدن سیل و بروز خسارت می‌شود.

وی ساخت سد در استان بوشهر برای استحصال آب‌های روان را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: تسریع در ساخت سدها و تکمیل آنها مورد توجه ویژه قرار گرفته است.






































کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار