نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 مهر 1400 - 23:02

نوای جنوب  سومین جلسه کمیسیون نخبگان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان با محوریت ایجاد کارگروه علمی پژوهشی و با حضور تعدادی از جوانان و نخبگان شهر برازجان در شورای شهر برازجان تشکیل گردید.

نوای جنوب  سومین جلسه کمیسیون نخبگان و جوانان شورای اسلامی شهر برازجان با محوریت ایجاد کارگروه علمی پژوهشی و با حضور تعدادی از جوانان و نخبگان شهر برازجان در شورای شهر برازجان تشکیل گردید.


 در این جلسه ابتدا حاج محراب بنافی ریاست کمیسیون جوانان و نخبگان با پاسداشت مقاومت جوانان و حضور آنها در جبهه های حق علیه باطل و گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، آن زمان را تجلی حضور جوانان در عرصه های مختلف و آوردن علم توسط همین جوانان به جبهه های نبرد حق علیه باطل دانست

 زمانی که دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران با سلاح و مهمات خود کشور را بمباران میکردند و هیچ کشوری سلاح جهتن دفاع به ما نمیداد همین جوانان نخبه و دانشگاهی ما لباس رزم پوشیدند و خود اقدام به ساخت مهمات و سلاح کردند و همین اقدام جوانان است که دشمنان را خیره نموده است و این حقیقت را برای آنها روشن کرده که جنگ ها و نبرد ها ما را قوی تر می سازد و جوانان و نخبگان ما قدمی از اهداف والای خود که پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان ایران است عقب نخواهند گذاشت .

 در ادامه جلسه جوانان و نخبگان حاضر اقدام به معرفی خود و سطح علمی و دستاوردهای خود نمودند و از مسئولین محترم شهرستان و استان درخواست داشتند که به آنها توجه ویژه نمایند و تقاضا داشتند که از طرح های شان حمایت کنند تا این طرح ها دیده شوند و بتوانند از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل گردند و خواهان اختصاص بودجه برای حمایت از طرح های علمی و پژوهشی خود بودند .

 در این جلسه نخبه سطح یک کشوری فرهاد نجومی مواردی را از سختی ها و تلاش های خود برای رسیدن به این جایگاه علمی برای افراد حاضر در جلسه توضیح داد .

 در ادامه جناب آقای بنافی نخبه پروری و حمایت از نخبگان و جوانان را یکی از اهداف مهم این کمیسیون برشمرد و خواهان این بود که کارگروه علمی پژوهشی تشکیل گردد
که اقدام به جذب نخبگان شهر برازجان نماید قول دادند که با تمام وجود و توان قانونی خود از این جوانان حمایت خواهند کرد .

در پایان جلسه مسئولیت کمیته علمی و پژوهشی به آقای محمدجواد عبدالهی داده شد و آقای صادق پورافشار نیز با انتخاب اعضای حاضر در جلسه به عنوان دبیر کمیسیون انتخاب گردیدند .
























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
محراب بنافی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار