نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1400 - 07:15

نوای جنوب:در جلسه بررسی نحوه حمایت یا عدم حمایت شهرداری بئشهر از تیم شاهین  پورکبگانی و برزگرزاده برای دقایقی با همدیگر وارد جدل شدند.

نوای جنوب:در جلسه بررسی نحوه حمایت یا عدم حمایت شهرداری بئشهر از تیم شاهین  پورکبگانی و برزگرزاده برای دقایقی با همدیگر وارد جدل شدند. بکیار که پورکبگانی گفت نمی خواهیم با کار بی دقتی، مصوباتی داشته باشیم که مانند 6 عضو شورای قبل گرفتار کیفرخواست شویم، برزگرزاده گفت: مشکل اعضای سابق ارتباطی به مصوبات نداشت و موضوعات دیگری باعث پیگیری قضایی درباره آنها شد. با این حال پورکبگانی تاکید کرد که عدم دقت آنها در مصوبات و تصمیمات منجر به این مشکل شد.

بار دیگر نیز زمانی که رییس شورا از برزگرزاده خواست تا پیگیر پاسخ مکتوب از بازرسی و دیوان محاسبات درباره عدم منع تیمداری شهرداری باشد، برزگزاده گفت: تیم شاهین که مال من نیست و شورا باید درباره آن پیگیری کند. من هم وقتی پیگیری خواهم کرد که شورا مصوب کند خواهان تیمداری است. پس از آن پورکبگانی با بیان اینکه برزگرزاده جا خالی می دهد، گفت: یعنی اگر ما تیمداری را مشروط به پاسخ مکتوب بازرسی و دیوان محاسبات مصوب کنیم، شما مشکلی ندارید؟ برزگرزاده نیز گفت: مشکلی برای پیگیری ندارم، ولی ابتدا شورا تصمیمش را درباره شاهین مصوب کند.

پس از جلسه، پورکبگانی به همراه برزگرزاده و پورحیدر در حاشیه صحن علنی برای دقایقی به گفتگو پرداختند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورکبگانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار