نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 تير 1400 - 11:25

نوای جنوب: توفیق ارزشمند اخیر حضرتعالی در بخش فرهنگ و در زمینه نویسندگی همچنین قلم فرسایی، مناعت طبع و تالیف اثر گرانبها و کتاب وزین *باور و موفقیت* که محصول ذهن پویا، دانش والا، توانمندی و دانایی شماست، موجب فخر و مایه مباهات اصحاب فرهنگ و هنر،عموم شهروندان و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه میباشد.

نوای جنوب:بسمه تعالی
همشهری گرامی، فرهیخته ارجمند و نویسنده توانا جناب آقای:*
حسین زیرراهی* - با عرض ادب واحترام وافر؛

 بی شک عزت، سربلندی وافتخار شهر و شهروندان فهیم وحدتیه، مرهون تلاش، سعی بلیغ و همت فرهیختگان، اساتید، نخبگان و تلاشگران این سرزمین زر خیز و مرز و بوم پاک است که بی منت و صادقانه به انجام رسالت خطیرخویش میاندیشند و باتوانمندیها،علم،دانش، فرهنگ ومدیریت خویش زمینه توسعه فرهنگی، عمران،آبادانی و پیشرفت همه جانبه شهر زیبایمان را فراهم آورده اند.

 توفیق ارزشمند اخیر حضرتعالی در بخش فرهنگ و در زمینه نویسندگی همچنین قلم فرسایی، مناعت طبع و تالیف اثر گرانبها و کتاب وزین *باور و موفقیت* که محصول ذهن پویا، دانش والا، توانمندی و دانایی شماست، موجب فخر و مایه مباهات اصحاب فرهنگ و هنر،عموم شهروندان و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه میباشد.

 یقیناً حصول این توفیق مهم فرهنگی، برگ زرین و ماندگاری در آسمان درخشان فرهنگ و هنر کهن دیار سرزمین نفت و نخلستان شهر وحدتیه میباشد که ان شاءالله در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رشد و توسعه فرهنگی جامعه مثمر ثمر خواهد بود.

 لذا ضمن آرزوی توفیقات روزافزون و امید به طی مدارج بالاتر علمی و فرهنگی، مراتب تبریک، تکریم و سپاسگزاری شهروندان فهیم و فرهنگ دوست و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه را محضرتان معروض میداریم.اجرکم عندالله.

🔰 روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه









کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار