نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 05 خرداد 1400 - 22:44

نوای جنوب:در ادامه آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان طی سخنانی ضمن تقدیر وتشکر از حضور مهمانان اظهار داشت:مدتی است که اداره مخابرات شهر وحدتیه تعطیل و این امر موجب بروز مشکلات متعدد برای شهروندان گردیده است.یقینا این مشکل در سایر بخش‌ها و شهرهای سطح شهرستان نیز وجود دارد و خواستار تسریع در رفع مشکل و شروع به کار مجدد دفاتر مخابراتی و ارائه خدمات بهتر و مفیدتر به شهروندان شهرها هستیم.*

نوای جنوب:در راستای بررسی و حل مشکلات شبکه مخابرات شهرستان دشتستان برگزار گردید:*

نشست تخصصی فرماندار، مدیرعامل مخابرات استان و دیگر مسئولین درمحل فرمانداری دشتستان*

  در راستای بررسی و حل مشکلات شبکه مخابرات شهرستان دشتستان  نشست تخصصی فرماندار، مدیرعامل مخابرات استان و دیگر مسئولین درمحل فرمانداری دشتستان برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این نشست تخصصی که در روز سه شنبه ۴ خردادماه درمحل دفتر فرمانداری برگزار گردید آقایان نوروزی فرماندار دشتستان، مهندس مهرپویا مدیرعامل مخابرات استان بوشهر، مهندس کریم آزاد معاون عمرانی فرماندار دشتستان، آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان  وبخشداران بخش های شهرستان حضور داشتند.

 درابتدای این نشست  آقای نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان و مهندس مهرپویا مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر با تقدیر از حضور مسئولین، طی سخنانی ضمن ابراز ناراحتی از نارضایتی مردم در پی تعطیلی برخی دفاتر مخابراتی قول مساعد دادند در انجام اقدامات لازم جهت رفع مشکلات تسریع خواهد شد. مهندس مهرپویا مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر در توضیح مشکل بوجود آمده وتعطیلی دفاتر مخابراتی شهرها اظهار داشت:سالهاست که مدیریت مخابرات برعهده بخش خصوصی گذاشته شده که متاسفانه بعضا موجبات ناراحتی و نارضایتی گردیده است. لیکن قول میدهیم با شتاب بیشتر و تسریع در حل مشکلات ان شاءالله در آینده نزدیک شاهد رفع دغدغه مردم و همشهریان در این زمینه خواهیم بود.

در ادامه آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه و شهرستان دشتستان طی سخنانی ضمن تقدیر وتشکر از حضور مهمانان اظهار داشت:مدتی است که اداره مخابرات شهر وحدتیه تعطیل و این امر موجب بروز مشکلات متعدد برای شهروندان گردیده است.یقینا این مشکل در سایر بخش‌ها و شهرهای سطح شهرستان نیز وجود دارد و خواستار تسریع در رفع مشکل و شروع به کار مجدد دفاتر مخابراتی و ارائه خدمات بهتر و مفیدتر به شهروندان شهرها هستیم.*













کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار