نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 ارديبهشت 1400 - 08:21

نوای جنوب:نه از نقشه زیرکانه خبری بود و نه شگرد خاصی را پیاده کرد، بلکه با با آگهی لوازم خانگی به قیمت ارزان تر از بازار، طعمه های خود را شکار می کردند.

نوای جنوب:نه از نقشه زیرکانه خبری بود و نه شگرد خاصی را پیاده کرد، بلکه با با آگهی لوازم خانگی به قیمت ارزان تر از بازار، طعمه های خود را شکار می کردند.فرمانده انتظامی استان بوشهر در این باره گفت: فردی که در سایت دیوار بیش از هشت میلیارد ریال از شهروندان عسلویه‌ای کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سردار خلیل واعظی اعلام کرد: پس از دریافت گزارش های مردمی درباره کلاهبرداری، مشخص شد فردی با درج آگهی در سایت دیوار، خود را وارد کننده لوازم خانگی خارجی معرفی و با پیشنهاد قیمت پایین‌تر از بازار، پس از دریافت پول از شهروندان دیگر جواب‌گوی تلفن نبوده و در نهایت متواری می‌شود.

واعظی اظهار کرد: ماموران فرد کلاهبردار را در مخفیگاه خود در شهرستان "پارسیان" استان هرمزگان دستگیر و در تحقیقات تکمیلی به کلاهبرداری از ۱۰ نفر از  شهروندان با  وعده "تهیه لوازم خانگی خارجی ارزان قیمت" به مبلغ هشت میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: شهروندان باید در سایت‌ها و فضای مجازی مراقب و مواظب افراد کلاه‌بردار که وعده خرید کالا، وام، کسب و کار  را می دهند باشند.

واعظی گفت: شهروندان قبل از هرگونه اقدام باید از صحت آگهی‌های درج شده اطمینان لازم را حاصل کنند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرقت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار