نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1400 - 22:33

نوای جنوب:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: طرح اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق از امروز هم زمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

نوای جنوب:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: طرح اقدام فراگیر تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق از امروز هم زمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی این شرکت؛ غلامرضا حشمتی بیان کرد: هدف از اجرا این طرح افزایش پایداری شبکه، بهبود ولتاژ و افزایش رضایت‌مندی مشترکان، کاهش تلفات و مدیریت بار شبکه روشنایی معابر شناسایی و مقابله با رمز ارز‌های غیر مجاز است.

او عنوان کرد: حجم عملیات برنامه‌ریزی شده در طرح نیز شامل اصلاح و تعویض ۶۰۰ اتصال سست در شبکه توزیع برق، تعویض ۳۵۰ عدد مقره سوزنی، بازدید و ترمونگاری ۵۰۸ کیلومتر از خطوط فشار متوسط استان کنترل و بررسی بیش ۳۶۰ مشترک مشکوک و رمز ارز غیر مجاز است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: تعدیل بار هشت کیلومتر از روشنایی معابر، تعدیل بار هشت فیدر فشار متوسط و تعویض ۸۰ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم عملیات برنامه‌ریزی شده برای طرح می‌باشد.

حشمتی افرود: تعداد اکیپ و ماشین آلات رزمایش شامل ۵۰ گروه عملیاتی، ۲۰۰ نفر نیروی فنی و اجرایی، ۵۰ دستگاه خودرو سبک و ۴۰ دستگاه خودرو سنگین عملیاتی است.

او گفت: با توجه به اینکه رفته رفته روز‌های گرم هوا در پیش است برای عبور موفق از پیک انتظار است مشترکان محترم نهایت همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: استفاده از ظرفیت نور طبیعی آفتاب و خاموش کردن لامپ‌های اضافی، تنظیم دمای کولر روی دمای ۲۴ درجه سرویس و تمیز کردن به موقع کولر‌ها از جمله راه‌های کاهش مصرف برق در روز‌های پیک است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار