نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1400 - 10:07

نوای جنوب:عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

نوای جنوب:

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح است :

سم رب الشهدا و الصدیقین

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر و آینده نگری امام خمینی(ره)است، نهادی ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان عالم را سرلوحه کار خویش قرار داده و با پیروی از سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام عزّت و افتخار را پیشه خود ساخته است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمات رسانی به مردم ایران در تمامی زمینه ها و بحران های کشور است ، در سال گذشته که بحران های متفاوتی به ویژه کرونا سراسر کشور را درگیر خود کرده بود، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور به موقع و موثر خود در مناطق بحران زده آسیب ها را به حداقل رساند و توانست بسیاری از مردم ایران عزیز را از گرفتاری نجات دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای گرانقدرخصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه‌ساز به ویژه فرماندهان، پرسنل ، سربازان و بسیجیان جان برکف ایران اسلامی به ویژه در استان بوشهر و جزیره مقاوم خارگ تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و توفیق روزافزون این نیروی مردمی را با اتکال به خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار