نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 31 فروردين 1400 - 13:44

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: با پیگیری صورت گرفته،مطالعات بهسازی جاده دالکی - وحدتیه - سعدآباد - آبپخش بر اساس مجوز سازمان راهداری انجام گرفت.

نوای جنوب:ابراهیم رضایی بیان کرد:به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته، داریوش امانی معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نامه‌ای به مجلس اعلام کرد مطالعات تعریض و بهسازی جاده دالکی - وحدتیه - سعدآباد - آبپخش بر اساس مجوز مطالعات ابلاغی این سازمان به اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده استان بوشهر انجام شده است.

او افزود: در این نامه آمده است، با توجه به محدودیت‌های منابع اعتباری، با نظر داشتن اولویت‌های استان، انجام عملیات تعریض و بهسازی این جاده در حدفاصل سعدآباد تا تقاطع تل سرکوه (به طرف وحدتیه) به طول ۵.۵ کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است که ان‌شاءالله پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار اجرای آن آغاز خواهد شد. همچنین تکمیل عملیات تعریض و بهسازی مسیر به دلیل محدودیت منابع اعتباری سازمان راهداری منوط به مشارکت منابع استانی شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس یازدهم ادامه داد: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای عنوان کرده است که روکش آسفالت محدوده بلوار سعدآباد - آبپخش به طول ۱۲۰۰ متر و به عرض ۱۱ متر در یک خط عبور انجام یافته و اجرای روکش آسفالت خط عبور دوم آن نیز در دست اقدام است.

رضایی عنوان کرد: معاون وزیر راه گفته است که از سال گذشته تاکنون عملیات راهداری به صورت مستمر در جاده روستایی سعدآباد به برازجان صورت گرفته و عملیات برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز شامل شانه‌سازی و افزایش عرض محل تقاطع‌ها و ابنیه فنی محور با امکانات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و در قالب طرح‌های امانی انجام یافته است.

او با اشاره به اینکه رئیس سازمان راهدری از ارتقای این راه روستایی به فرعی خبر داده است، به این نکته اشاره کرد که  تعریض و ارتقای درجه راه با توجه به مشخصات فعلی نیازمند تامین اعتبارات مورد نیاز از منابع استانی عنوان شده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار