نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 03 اسفند 1399 - 08:07

نوای جنوب:امام جمعه گناوه گفت: وضعیت شهرستان گناوه با توجه به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات نوروزی و ورود مسافران بسیار شکننده است و باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی تری شود.

وضعیت گناوه شکننده است/ لزوم اهتمام بیشتر برای رعایت پروتکل‌ها

 

نوای جنوب:حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی شنبه‌شب در دیدار رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کادر درمان عنوان کرد: هم اکنون با قرار گرفتن در آستانه فصل بهار و ورود مسافران در تعطیلات آخر هفته به شهرستان گناوه احتمال افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان زیاد است و از این منظر باید تدبیری جدی اندیشید.

امام جمعه گناوه افزود: بی مبالاتی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سبب فشار مضاعف بر کادر درمان و تضعیف نیروی انسانی می‌شود که با توجه به شرایط تحریم‌ها برای کشورمان خطرناک است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره به نزدیک بودن به تعطیلات نوروزی گفت: معیشت مردم یک ضرورت و از طرفی حفظ جان شهروندان نیز واجب است لذا مسئولین امر باید به گونه‌ای تدبیر کنند که ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ جان شهروندان و کادر درمان نسبت به وضعیت معیشتی و اوضاع اقتصادی شهروندان نیز توجه ویژه شود و در تصمیمات خود ضرر و زیان‌های ناشی از تعطیلی کسب و کارهای صنوف مختلف را نیز در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: در آزمون تحریم و کرونا مردم ایران به حقیقت خوش درخشیدند و رهبری عزیز انقلاب نیز به خوبی با همکاری مسئولین امر، در بدترین شرایط کشور را حکیمانه رهبری فرمودند.

دکتر علی دریانورد رئیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرستان گناوه در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بخش کرونایی این بیمارستان گفت: تاکنون مردم بیشترین همکاری را با بخش درمان داشته‌اند و امیدواریم همچنان در رعایت پروتکل‌ها بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
گناوه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار