نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 آذر 1399 - 21:45

نوای جنوب: نشست علنی شورای شهر بوشهر در حالی با حضور همه 6 عضو ترکیب جدید آن برگزار شد که با استعفای "زهرا رضایی" عضو علی البدل موافقت شد.

نوای جنوب:رضایی که در دوره چهارم شورای شهر حضور داشت و با توجه به اتفاقات پیش آمده برای اعضای پیشین شورا، به عنوان عضو علی البدل باید وارد این دوره شورا می شد، چندی پیش طی نامه ای انصراف خود را اعلام کرده بود، اما به عقیده فرمانداری، باید از واژه استعفا استفاده می کرده و با حضور خودش در صحن علنی، این موضوع بررسی شود.

رضایی با حضور در جلسه شورای شهر ضمن ارائه متن استعفای خود، گفت: چون خانواده ام راضی به حضور در شورا طی این مقطع کوتاه نبودند و همسرم نیز شاغل در یاسوج است که به دلیل دیسک کمر امکان تردد بین دو استان را ندارم، امکان همکاری با ترکیب جدید شورای شهر را ندارم.

نهایتا با استعفای وی موافقت شد. با این حال هنوز علی پولادی ریشهری دیگر عضو علی البدل شورای شهر بوشهر برای اعلام استعفای خود به شورا نیامده و صرفا به متن انصرافی که اواسط مهرماه در فضای مجازی منتشر کرد، اکتفا نموده است. همچنین "صدرالله محمدی باغملایی" سومین عضو علی البدل نیز پیش از این فوت شده بود. با این حساب شورای کنونی بوشهر با ترکیب سه عضو اصلی و سه عضو علی البدل فعال شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
استعفاء

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار