نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 آذر 1399 - 17:12

نوای جنوب:حبیبه فخرایی رئیس شورای شهرستان دیر در پیامی 16آذر روز دانشجو را تبریک گفت





 

نوای جنوب:در نظام جمهوری اسلامی، دانشجو باید بارزتر از دیگر دانشجویان در هر جای دیگر دنیا، نقش داشته باشد.»/ مقام معظم رهبری(مدظله العالی(
۱۶ آذرماه، نماد حق‌طلبی و آزادی‌خواهی دانشجویان در برابر سایه شوم ظلم واستبداد است. این روز تاریخی یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر کردند و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت کردند و سرآغاز تشکیل جنبشی تأثیرگذار در مسیر استکبارستیزی و آزادی‌خواهی ملت ایران شدند.
بدون تردید «دانشجو» مظهر بیداری و «دانشگاه» نماد آگاهی‌رسانی و مبداء تحولات است؛ از این‌رو روز دانشجو فرصت ارزشمندی برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز است.
وظیفه تک تک اعضای جامعه علمی کشور به‌ویژه قشر دانشجویی ایران حرکت آگاهانه و یکپارچه با پیش‌آهنگی علمی، پژوهشی و تولید علم در راستای تحقق آرمان‌ها و اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
خوشبختانه دانشجویان امروز ما به عنوان گروه مرجع اجتماعی و آینده‌سازان میهن اسلامی از ظرفیت‎های بی‌پایانی برای استمرار پیروزمندانه این حرکت برخوردارند و به تعبیر مقام معظم رهبری، یکی از اقشار فاخر و با ارزشی هستند که مظهر شهامت و سرعت عملِ ملت ایران محسوب می‌شوند.
  به عنوان نماینده مردم در پارلمان شهری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارز برابر استبداد و استکبار در روز ۱۶ آذر ۱۳۳۲، روز دانشجو را به تمامی دانشگاهیان  استان بوشهر ،و شهرستان و شهر دیر  تبریک عرض می‌کنم.


                                                حبیبه فخرایی 

                                    رئیس شورای شهرستان دیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حبیبه فخرایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار