نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 آذر 1399 - 09:11

نوای جنوب:درخواست شماری از کارمندان دولت در قالب ارسال پیام به سایت سوک و 23 کانال واتس اپی این سایت در خصوص ضرورت اطلاع رسانی مسئولان، سبب شد که در دو مصاحبه جداگانه با معاون استاندار بوشهر و فرماندار مرکز استان نظراتشان را در این باب جویا شویم.

نوای جنوب: در حالی که با اعلام رسمی ستاد ملی کرونا، بوشهر از محدوده شهرهای قرمز خارج شده است اما کارمندان دولت و صنوف منتظر ابلاغیه جدید برای حضور در محل های کار و مشاغل خود هستند.

درخواست شماری از کارمندان دولت در قالب ارسال پیام به سایت سوک و 23 کانال واتس اپی این سایت در خصوص ضرورت اطلاع رسانی مسئولان، سبب شد که در دو مصاحبه جداگانه با معاون استاندار بوشهر و فرماندار مرکز استان نظراتشان را در این باب جویا شویم.
حسن ابراهیمی ، معاون  توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر
* امروز بوشهر به شکل رسمی از شهرهای قرمز کشور خارج شده و تا آخرین ساعات کاری منتظر ابلاغیه از ستاد ملی کرونا و وزارت کشور بودیم.
* با توجه به این که در ساعات پایانی کاری ادارات، این مصوبه به استانداری بوشهر ابلاغ شد، به محض دریافت از طریق اتواسیون اداری و شبکه دولت به دستگاه های اجرایی اعلام شد.
* از آنجا که بخش عمده ای از کارکنان دولت موفق به مشاهده این نامه نشده اند، طبیعی است که اطلاعی از مفاد این دستورالعمل ندارند.
* بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا برای حضور کارکنان دولت در شهرهایی با محدودیت های نارنجی، حضور 50 درصد کارمندان بخش های اداری به جز بخشی از مشاغل خاص که نیاز است به شکل کاملی حضور داشته باشند، الزامی است. این شرایط برای شهرستان زرد استان بر مبنای حضور دو سوم کارکنان می باشد.
عباس جمشیدی، فرماندار بوشهر
* با توجه به ارزیابی های ستاد ملی کرونا، بوشهر از محدودیت های سطح قرمز خارج و وارد محدودیت های شهرهای نارنجی شده است.
* بر این پایه، حضور کارکنان دولت در بوشهر، بر مبنای 50 درصد از کارکنان است. البته بیمارستان، داروخانه، مطب، آمبولانس، آتش نشانی، سوپرمارکت، نانوایی ها، امنیت، سلامت، تعمیرگاه‌های لوازم خانگی، پمپ بنزین تعطیل نیستند.
*بر اساس آن چیز که سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز اعلام کرده تردد در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان با محدودیت روبرو است و پیشنهاد اعمال منع تردد داخل شهری از ساعت 21 تا 4 صبح را حتی در شهرهای نارنجی داده‌ایم که روز شنبه در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گیری خواهد شد.
* گروه‌های شغلی 3 شامل شامل دانشگاه ها، مدارس، زبان سراها، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، کتابخانه ها، استخر‌های سرپوشیده، موزه‌ها و موزه باغ ها، سینما و تئاتر، آرایشگاه ها، مساجد و مصلی‌ها تعطیل و ممنوع بودن برگزاری هرگونه آزمون حضوری جزو گروه ۳ شغلی است.

* گروه‌های شغلی 4 شامل شغل هایی از جمله برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، فعالیت باشگاه‌های ورزشی، مدارس شبانه روزی، کافه و قهوه خانه‌ها ممنوع است.
* در صورتی که در نشست ستاد ملی کرونا در روز شنبه هفته آینده، تغییراتی برای بازگشایی برخی مشاغل و نحوه حضور کارکنان در دستگاه های اجرایی اعلام شد در اطلاعیه ای جداگانه ، به سمع مردم رسانده می شود.


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار