نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 آبان 1399 - 16:37

نوای جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش دمای هوا در استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: بارش باران در استان بوشهر از امشب آغاز می‌شود.

نوای جنوب:کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر از کاهش دمای هوا در استان طی روزهای آینده خبر داد و گفت: بارش باران در استان بوشهر از امشب آغاز می‌شود.

پیام مساعدی  اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب و تداوم فعالیت آن طی روزهای چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه بر روی خلیج فارس و در سطح استان است.

وی اضافه کرد: طی این مدت در برخی ساعات ضمن وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال شرقی، در برخی نقاط نیز وقوع رگبارهای پراکنده باران همراه با رعدوبرق و وزش تندباد پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین از روز جمعه دمای هوا در استان بوشهر روند کاهشی خواهد داشت.

وی بیان کرد: طی ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق، از اواخر شب وزش باد و در برخی نقاط گاهی رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت، از اواخر شب و طی فردا در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان غالباًً شمال شرقی تا شرقی با سرعت ۱۶ تا ۴۲ و بر روی سواحل و دریا گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا امروز ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل شمالی و مرکزی گاهی بیش از ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
بارندگی

نظرات کاربران
خیلی خوب
خوب هست


ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار