نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 آبان 1399 - 17:41

نوای جنوب: با نصب بنر‌های هشدار در ساحل و افزایش کنترل‌ها، محدودیت‌های کرونایی در بندر بوشهر تشدید شد.

نوای جنوب: با توجه به وضعیت قرمز استان بوشهر از نظر شیوع کرونا، ستاد مبارزه با کرونا در استان محدودیت‌های عبور و مرور و افزایش سختگیری در تردد افراد و خودرو‌ها را  از دوشنبه دوازدهم آبان در مرکز استان آغاز کرده است.

یکی از موارد محدودیت‌ها، ممنوعیت نصب چادر و توقف خودرو در ساحل بوشهر است.

بر همین اساس، بنر‌ها و تصاویر هشداردهنده در نوار ساحلی این شهر نصب شده است؛ بنر‌هایی که حکایت از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف یک ماهه خودرو‌های متخلف دارد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر با ابراز نگرانی از شیوع گسترده این ویروس در کشور و بندر بوشهر گفت: با توجه به تصمیم و تاکید ستاد استانی مبارزه با کرونا، محدودیت‌هایی در مکان‌های پرتردد مانند بوستان‌ها و نوار ساحلی این شهر اعمال می‌شود که تا زمان کاهش آمار مبتلایان ادامه خواهد یافت.

احمد بارگاهی با اشاره به ضرورت کاهش تردد‌ها به منظور کنترل این بیماری بیان کرد: چادر زدن در نوار ساحلی، توقف خودرو در مکان‌های دارای محدودیت، شنا در ساحل، تردد بین‌شهری و... از جمله محدودیت‌هایی است که ستاد مبارزه با کرونا در استان برای مبارزه با شیوع هرچه بیشتر این بیماری اعمال کرده‌ است.

او از شهروندان بوشهری خواست تا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، خودداری از تردد غیرضرور و...، مسئولان مربوط را در کنترل این بیماری یاری دهند.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار