نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1399 - 13:52

همزمان با هفدهمین هفته پویش سراسری الف ب ایران و به دستور وزیر نیرو، ۶۲ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ هزار میلیون ریال افتتاح شد.





 

نوای جنوب:همزمان با هفدهمین هفته پویش سراسری الف ب ایران و به دستور وزیر نیرو، ۶۲ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ هزار میلیون ریال افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، هفدهمین هفته پویش سراسری هر هفته الف ب ایران مقارن با هفته دولت و به میزبانی استان البرز، همزمان با دیگر شرکت های برق منطقه ای و توزیع نیروی برق سراسر کشور، در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به ریاست مدیرعامل و با حضور معاونان این شرکت به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و طی آن۶۲ طرح شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با اعتباری بالغ بر ۶۵۱ هزار میلیون ریال در قالب پویش مذکور و به دستور وزیر نیرو افتتاح شد.
همزمان با هفته دولت، پروژه های شاخص در صنعت آب و برق، با گرامیداشت یاد شهدای کربلا، شهدای گرانقدردولت و به میمنت هفته دولت به دستور وزیر محترم نیرو به صورت نمادین و از طریق ویدئوکنفرانس سراسری افتتاح شد. لازم به ذکر است۲۲۳۰ پروژه در عرصه توزیع برق به ارزش ۳۱۶۰ میلیارد تومان با مدت زمان اجرایی ۷ ماه در این هفته به مرحله کلنگ زنی و بهره برداری رسید. در بازه زمانی یادشده، ۶۲ طرح با سرمایه گذاری ۶۵۱٫۳۳۲ میلیون ریال در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به بهره برداری رسیده است.
وزیر نیرو ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دولت و شهید جاودان وزارت نیرو شهید عباسپور، ساخت و ساز موفق و کارآمد در عرصه ملی را متضمن دو هدف افزایش تاب آوری جامعه و مقاوم سازی اقتصاد و همچنین افزایش امید و نشاط در میان مردم به ویژه جوانان به عنوان سرمایه های ملی دانست. وی با اشاره به ارتباط وسیع وزارت نیرو با اقشار و گروه های مختلف مردم، قابلیت های این وزارت را بسیار بیشتر از آنچه که تا کنون محقق شده است برشمرد. وزیر نیرو با تأکید بر سخنان رهبری و نامگذاری سال جاری با عنوان جهش تولید خاطرنشان ساخت در بیش از ۱۰۰ روز باقیمانده از دولت تدبیر و امید فعالیت ها و ساخت و سازهای ارزنده ای به مرحله بهره برداری برسد.
وی با ظالمانه دانستن تحریم های حاضر، بر اهمیت استفاده خردمندانه از این موانع و محدودیت ها در جهت تحکیم استقلال و تحقق خودکفایی و خودباوری با هدف دستیابی هر چه بیشتر به آرمان های انقلاب اسلامی، تأکید کرد. اردکانیان به پیشرفت های چشمگیر در صنعت آب و برق در طول دولت یازدهم اشاره کرد و یادآور شد تنها گوشه ای از تلاش های دست اندارکاران حوزه توزیع انرژی در آیین گرامیداشت هفته دولت به نمایش گذاشته شده و این در حالی است که خدمات ارزنده بسیاری از سوی این تلاشگران به مرحله بهره برداری رسیده است و در  دولت تدبیر و امید به رغم شرایط ویژه ناشی از تحریم ها و محدودیت اعتبارات بیش از ۲۰ هزار مگاوات به ظرفیت نیروگاه های کشور افزوده شده است. در پایان اردکانیان به اهمیت مسئله مدیریت مصرف، همسنگ با حوزه تولید پرداخت و خاطرنشان کرد  این مسئله با جدیت در فصل ساز و کارهای پویش هر هفته الف ب ایران دنبال خواهد شد.
با پایان ویدئوکنفرانس هفدهمین پویش سراسری هر هفته الف-ب-ایران، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و  قدردانی از تلاش تمامی همکاران در حوزه توزیع برق یادآور شد ۶۲ طرح با سرمایه گذاری ۶۵۱٫۳۳۲ میلیون ریال در شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در قالب پویش هر هفته الف ب ایران مقارن با هفته دولت به بهره برداری رسیده است. از جمله دستاوردهای شاخص این پروژه ها می توان به تأمین برق مطمئن و پایدار و برق رسانی به متقاضیان جدید در حوزه های کشاورزی، صنعتی، تجاری و خانگی اشاره کرد. وی ابراز امیدواری کرد پروژه های در دست اقدام در سال ۱۳۹۹ با همت تلاشگران این حوزه بر شعار  جهش تولید و تأکید مقام معظم رهبری بر اصلاح و بهینه سازی شبکه های فرسوده جامه عمل بپوشاند.
در پایان مهندس مذکوری بر اهمیت و اولویت تحقق خدمات سبز از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر و به صورت یکپارچه با تمامی شرکت های توزیع نیروی برق کشور تأکید کرد. وی با تکریم جایگاه مردم شریف  استان بوشهر خاطرنشان ساخت خدمات سبز این شرکت در حوزه های مختلف به منظور رفاه ذینفعان به ویژه در ایام محدودیت های ناشی از کرونا، در آغاز مهرماه سال ۹۹ به مرحله بهره برداری برسد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار