نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1399 - 08:26
دکتر کشمیری خبر داد:

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۷ بیمار کرونایی دیگر در استان خبر داد و گفت: این افراد در رده سنی ۴٠روزه تا ٨١ساله قرار داشته‌اند.

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ١٠هزار و هفتاد و یک مورد مثبت کرونا در استان شناسایی شده است که ۴٢٩نفر از آنها جان باخته‌اند.دکتر سعید کشمیری بیان کرد: در ٢۴ساعت گذشته ۶٣بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان بستری شده‌اند و در حال حاضر ٣١٠بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.
 
وی  بابیان اینکه اکنون ١٧٨مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند عنوان کرد: در ٢۴ساعت گذشته ٣٩مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ٢۴مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۷نفر از بیماران کرونایی در استان خبر داد و اضافه کرد: یک نفر از هم‌استانی‌ها روز پنج‌شنبه، ۵نفر روز جمعه و یک نفر نیز امروز فوت شده‌اند که آزمایش کرونا آنها امروز مثبت اعلام شده است.
 
این افراد در رده سنی ۴٠روزه تا ٨١ساله قرار داشته‌اند.
 
دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۴٧مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود:از این تعداد ٢٣مورد با کمک دستگاه نفس می‌کشند.
 
وی با بیان اینکه تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۴٢٩مورد رسیده است افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ١٠هزار و هفتاد و یک مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر کشمیری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار