نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 اسفند 1398 - 20:28
دکتر کشمیری خبر داد:

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با مثبت شدن آزمایش سه نفر دیگر، تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر به ۸ نفر رسید.

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با مثبت شدن آزمایش سه نفر دیگر، تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر به ۸ نفر رسید.

ابتلای ۸ نفر در استان بوشهر به کرونا  سعید کشمیری بیان کرد:  بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جواب آزمایش سه مورد دیگر از بیماران در استان بوشهر مثبت شد که با این شمار، تعداد مبتلایان به کرونا در استان بوشهر به ۸ نفر افزایش یافت.

وی افزود: البته یکی از موارد مثبت اعلام شده اهل استان بوشهر است که در شیراز بستری است و نمونه آزمایش او نیز از بیمارستان شیراز فرستاده شده که با نظر وزارت بهداشت جزء آمار استان بوشهر لحاظ شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه دو بیمار جدید دیگر پیش از این در استان‌های آلوده حضور داشته و در آنجا به ویروس آلوده شده‌اند اضافه کرد: این دو بیمار در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری بودند که پس از نمونه‌گیری و همچنین بهبود نسبی برای ادامه درمان به منزل فرستاده شده‌اند و در خود قرنطینگی خانگی هستند.

وی ادامه داد: روزانه از حال این افراد سوال می‌شود و حال عمومی آن‌ها خوب است.

کشمیری یکی از راه‌های درمان بیماری کرونا را بستری در منزل دانست و گفت: تمام بیماران لازم نیست که در بیمارستان حضور داشته باشند.

وی بیان کرد: البته برای جلوگیری از سرایت ویروس به دیگر اعضای خانواده توصیه‌های لازم می‌شود، ظرف غذای بیماران و سرویس بهداشتی آن‌ها باید جدا باشد و اتاق بیمار باید دارای پنجره و محلی برای تهویه هوا باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این بیماری مانند سرما خوردگی است فقط سرعت انتقال آن از سایر بیماری‌ها بیشتر است.

وی تاکید کرد: به مردم توصیه می‌شود برای پیشگیری از شیوع و ابتلا به کرونا فعلا در خانه بمانند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر کشمیری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار