نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 تير 1399 - 13:43

نوای جنوب:عبدالکریم گراوند در نشست با مدیران تامین اجتماعی استان بوشهر با تبریک هفته تامین اجتماعی با اشاره به خدمات ارزشمند سازمان تامین اجتماعی در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و درمانی اظهار داشت: گام های بزرگی در سازمان تامین اجتماعی کشور به مدیریت دکتر سالاری رقم خورده است که تسویه حساب مطالبات با مراکز درمانی دانشگاهی و همسان سازی حقوق ها بخشی از این خدمات بزرگ است.





 

نوای جنوب:وی یادآور شد: با وجود شرایط تحریم های ظالمانه اقتصادی اما اقدامات سازمان تامین اجتماعی در زمینه پرداخت مطالبات بسیار ارزشمند است.
استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی و درمان اضافه کرد:  یکی از اولویت های تامین اجتماعی در استان، تکمیل پروژه های زیرساختی بخش درمان است که باید با جدیت دنبال شود.
گراوند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره خدمات سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر در مقابله با ویروس کرونا، از خدمات شبانه روزی کادر درمانی تامین اجتماعی استان قدردانی کرد.
وی بر توسعه بیمارستان های سلمان فارسی و مهر برازجان به عنوان دو مرکز درمانی مهم تامین اجتماعی استان تاکید کرد و بیان داشت: همت و تلاش مجموعه درمان تامین اجتماعی استان باید به سمت تکمیل پروژه های درمانی در نقاط مختلف استان باشد.
دکتر نویدی فرد در این دیدار با اشاره به خدمات درمان تامین اجتماعی استان به بیمه شدگان گفت:در سال گذشته بالغ بر سه میایون و 700هزار نفر با مراجعه به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان از خدمات درمانی بهره مند شده اند.
وی افزود:ضریب اشغال تخت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان 87 درصد می باشد و در سال گذشته تعداد 33 هزار نفر در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بستری شدند.
مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر اجرای طرح  ابتکاری نسیم ۱۹ جهت تحویل رایگان داروهای ضروری به  ۲۴ هزار بیمار مزمن در سطح استان از سوی این مدیریت را اقدامی در راستای تکریم بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان عنوان کرد و گفت:در حال حاضر این طرح در پنج شهرستان در حال اجر می باشد و در آینده نزدیک این طرح در سراسر استان اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: پروژه های توسعه ای مختلفی در سطح استان در دست اقدام داریم از جمله پروژه های درمانگاه برازجان، درمانگاه خورموج، درمانگاه دلوار، درمانگاه جم و دیر و پروژه هایی که با پیگیری های انجام شده دنبال مجوزها و دستورات آن برای شروع پروژه ها هستیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار