نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 17 خرداد 1399 - 16:20

نوای جنوب:بخشدار بوشکان گفت: آتش‌سوزی در کوه‌های بهمرد بوشکان از بامداد امروز آغاز شده و گروه‌های مختلف در حال خاموش کردن آتش هستند.

نوای جنوب:

آتش سوزی در گردنه بهمرد دشتستان

 بخشدار بوشکان گفت: آتش‌سوزی در کوه‌های بهمرد بوشکان از بامداد امروز آغاز شده و گروه‌های مختلف در حال خاموش کردن آتش هستند.

 حسین طهماسبی بیان کرد: آتش‌سوزی از ساعت ۴ بامداد امروز در کوه‌های بهمرد بخش بوشکان آغاز شده و هنوز ادامه داد که باعث وارد آمدن خسارت به پوشش گیاهی و مرتعی منطقه شده است.

بخشدار بوشکان با بیان اینکه از ابتدای وقوع آتش‌سوزی نیرو‌های امدادی منابع طبیعی شهرستان دشتستان به همراه گروه‌های مختلف مردمی در حال خاموش کردن آتش هستند افزود: گرمای هوا، صعب‌العبور بودن منطقه و خشکی پوشش گیاهی عملیات اطفا حریق را با کندی مواجه کرده است.

حسین طهماسبی با اشاره به حضور گردشگران در تعطیلات آخر هفته در منطقه بهمرد دشتستان، از منابع طبیعی و محیط زیست خواست مناطق تحت نظارت خود را با دقت بیشتری کنترل کنند تا از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

بخشدار بوشکان خاطرنشان کرد: متاسفانه سهل‌انگاری برخی افراد باعث وقوع چندین مورد آتش‌سوزی در روز‌ها و هفته‌های اخیر در کوه‌های دشتستان شده است.

وی با تاکید بر برخورد با متخلفان آتش‌سوزی در دشتستان افزود: چند نفر از مظنونان آتش‌سوزی در هفته‌های اخیر در این منطقه دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
اتش سوزی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار