نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 خرداد 1399 - 22:13
در آغاز به کار مجلس یازدهم

نوای جنوب:در آغاز مجلس یازدهم  بر خود لازم دیدم بین خود و شما عهدی ببندم که در چهار سال آینده مسیر راهم باشد؛





 

نوای جنوب:

مردم شریف دشتستان بزرگ
سلام علیکم

در آغاز مجلس یازدهم  بر خود لازم دیدم بین خود و شما عهدی ببندم که در چهار سال آینده مسیر راهم باشد؛

 جایگاه حاضر را امانت الهی می دانم که از سوی شما به اینجانب واگذار گردیده است، لذا تعهد می نمایم که صدای رسای دشتستان بزرگ در بهارستان یازدهم باشم.

 حقوقی که برگردن اینجانب گذاشتید را به هیچ قیمتی نخواهم فروخت و احقاق حقوق شما را بر منافع شخصی، جریانی و منفعت صاحبان قدرت و ثروت مقدم می دانم. در اين مسير با همه ی توان و استفاده از ظرفيت هاي قانوني كشور با مفاسد مبارزه خواهم كرد.

 شفافیت یک اصل ضروری است لذا بر خود لازم می‌دانم مردم را در جریان آنچه در مجلس می گذرد بگذارم و تصميمات و آرایم را به مردم باز گویم.

  بر اساس برنامه‌ای که در آینده اعلام خواهد شد بطور منظم در همه مناطق، شهرها و روستاها دشتستان با اولويت محرومان و مستضعفان حضور خواهم يافت تا بتوانم مطالبات شما را شنیده و برای تحقق آن تلاش كنم.

 استفاده از نظریات نخبگان دشتستان امری ضروری است لذا با تشکیل کمیته‌های علمی و کارشناسی و با به کار بستن خردجمعی جهت پیشرفت دشتستان و تحقق بيانيه گام دوم انقلاب اسلامي حركت خواهم كرد.

 به عنوان سرباز انقلاب با شهداي عزيزمان بويژه روح بلند سردار دلها حاج قاسم سليماني عهد مي بندم كه ادامه دهنده راهشان در مجلس باشم و اوامر و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه اي را محقق كنم.

  از همه مردم شريف و مومن دشتستان و استان بوشهر ميخواهم كه فرزند كوچك خود را از دعاي خير خويش محروم نفرمايند و همواره با امر به معروف و نهي از منكر ياريگر اين حقير باشند.

والعاقبه للمتقين



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
احسنت بر شما دکتر جان خدا قوت شما را به خواوند تبارک و تعالی میسپاریم و دعا میکنم که در راه اعتلای رسیدن به مقام اعلا علیین ناعل شوی و به درجه بالاتری برسی ان شاالله خداوند یارو یاورت و پشتیبانت باشه ان شاالله
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار