نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 دي 1402 - 17:47
در پی درج شایعه:

نوای جنوب:در پی درج شایعه ملاقات دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان با نزدیکان سالاری از مدیران و نزدیکان حسن روحانی در یکی از سایتهای دشتستانی این شایعه از سوی نماینده دشتستان تکذیب شد.





نوای جنوب:در پی درج شایعه ملاقات دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان با نزدیکان سالاری از مدیران و نزدیکان حسن روحانی در یکی ازکانال های خبری  دشتستانی این شایعه از سوی نماینده دشتستان تکذیب شد.

متن این شایعه چنین بود:

 

نوای جنوب:در پی درج شایعه ملاقات دکتر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان با نزدیکان سالاری از مدیران و نزدیکان حسن روحانی در یکی ازکانال های خبری  دشتستانی این شایعه تکذیب شد.

در متن این شایعه آمده بود که دکتر رضایی این هفته جلساتی در بخش‌های مختلف شهرستان برگزار نموده که  در یکی از این جلسات در منزل سالاری پسرعموی استاندار سابق در شهر شبانکاره برگزارشده و قول همکاری نیز در این جلسه بین طرفین ردوبدل شده است.

در پی درج این شایعه، یک منبع آگاه در گفتگو با نوای جنوب با رد کامل ادعای کانال فوق اعلام نمود این شایعه از اساس کذب محض است.
برخی فعالین سیاسی شهرستان دشتستان، درج این شایعات در برخی کانال‌ها را در راستای تخریب نماینده دشتستان در آستانه انتخابات می‌دانند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
ابراهیم رضایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار