نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 20 اسفند 1398 - 12:54

نوای جنوب:با ارسال پیامی از جانب مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه ۲۰ اسفندماه روز وحدتیه گرامی داشته شد. 





نوای جنوب: با ارسال پیامی از جانب مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه ۲۰ اسفندماه روز وحدتیه گرامی داشته شد. 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در بخشی از پیام صادره از جانب شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه،مجموعه مدیریتی شهر با اعلام و برشمردن دلایل عدم برگزاری مراسمات عمومی، تجمعات، جلسات، همایشها و مسابقات فرهنگی و ورزشی که هر ساله بدین مناسبت در سطح شهر برگزار میگردید، همچنان خواستار مشارکت،همدلی، همفکری و همکاری همگانی شهروندان فهیم و فرهیختگان بزرگوار در راستای گام برداشتن در مسیر توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه سرزمین نفت ونخلستان گردیدند.

 متن پیام منتشره بدین شرح است:
 بسم الله الرحمن الرحیم
بیستم اسفندماه روز وحدتیه سرزمین نفت و نخلستان گرامی باد

 همشهریان عزیز، بزرگان، فرهنگیان،هنرمندان و فرهیختگان ارجمند،خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و سایر اقشار محترم:

 با احترام،عرض ادب و آرزوی صحت و سلامتی،به استحضار می رساند:
بیستم اسفندماه سالروز سرزمین نفت و نخلستان،شهر وحدتیه، یادآور نام و تجلی تلاشها، فداکاریها،ازخود گذشتگی ها، تلاشگران و ایثارگریهای خادمین بی منتی است که با سعی بلیغ، کوشایی و خدمات صادقانه و بی منت در عرصه دوران، بر لوح ذرین این سرزمین پر گهر افتخار آفرینی کرده اند.
 
 شهدا و ایثارگران و خانواده های معظم آنان، فرهیختگان و فرهنگیان و هنرمندان،طبیبان و بزرگان، نویسندگان و قهرمانان ورزشی، مسئولین و فرزندان برومند این شهر و.....همه افتخار آفرینان و خادمان فهیم این سرزمین بودند که نقش موثر آنان در جاودانگی وماندگاری شهر و عمران،آبادانی و توسعه وحدتیه برهیچکس پوشیده نیست.امروزه وجود آنان و آثار و برکات ماندگار آنان مایه فخر و مباهات ماست.

 همانگونه که مطلعید در طول سال جاری،به پشتوانه فکر و تلاش جمعی، همدلی وهمیاری شما شهروندان شریف،همت کارکنان خدوم شهرداری و همراهی و نگاه ویژه مسئولین بزرگوار در سطح استانی و ملی،علی رغم کمبود اعتبارات و نبود تخصیص های بودجه ای لازم لیکن با عشق،گامهای موثر و مهمی در راستای اجرای پروژه های زیربنایی و عمران شهری، خدماتی ،ورزشی،فرهنگی و.... برداشته شد که شاهدیم اکثرا به مرحله اجرا،تکمیل و افتتاح نائل گردیده اند. امید است ماحصل آن، موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم آورده باشد.

 اینک با امید به آینده ای روشن و بهتر، همچنان محتاج هم اندیشی،همکاری و همدلی شما خوبان در دستیابی به اهداف مقدس توسعه پایدار و التیام و رفع آلام و مشکلات موجود هستیم.

 همشهریان عزیز؛برای ما افتخار بود که امسال نیز مانند سنوات گذشته به میمنت نکوداشت این روز بزرگ شاهد برپایی جشن و آئین های گرامیداشت و برپایی مراسمات مختلف فرهنگی هنری ورزشی باشیم لیکن متاسفانه باتوجه به شرایط حساس کنونی و بحث بیماری کرونا و لزوم حفظ و رعایت بهداشت همگانی در مسیر پیشگیری از شیوع و سرایت بیماری و در راستای سلامتی و تندرستی همشهریان از اجرای این برنامه ها معذور و مهجوریم.
امید است با استعانت از خداوند متعال شاهد رفع و رخت بیماری از جامعه و گسترش صحت وسلامتی و امید به زندگی و حصول فردایی بهتر توام با سعادت و بهروزی برای همشهریان عزیز هستیم.
 
با تشکر و سپاسگزاری
 
خادمین شما در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه :

🔹 حسین عباسی   شهردار
🔹 حاج کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی
🔹 ارسلان ارشدی 
🔹 مهدی فاطمی
🔹 هیبت الله سالاری
🔹 محمداسماعیل انصاری پور



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار