نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 15 اسفند 1398 - 23:08

نوای جنوب:گر چه اقدامات  دستگاه های اجرایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان دبیر ستاد مبارزه با کرونا با تم پیش از بحران سبب شد تا این ویروس با تاخیر دو هفته ای نسبت به سایر استان ها وارد استان بوشهر شود اما نیاز است که از همین امروز سطح تصمیم گیری ها وارد مرحله بحران شود.

نوای جنوب:

  دقایقی پیش و با اعلام رسمی مثبت شدن تست کرونای دو بیمار در برازجان و یک بیمار در بوشهر، عملا استان بوشهر نیز به عنوان آخرین استان کشور وارد فاز آلوده به این ویروس شد.
اگر چه اقدامات بجا و قابل ستایش استانداری و تمامی دستگاه های اجرایی از جمله دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان دبیر ستاد مبارزه با کرونا با تم پیش از بحران سبب شد تا این ویروس با تاخیر دو هفته ای نسبت به سایر استان ها وارد استان بوشهر شود اما نیاز است که از همین امروز سطح تصمیم گیری ها وارد مرحله بحران شود.
پیشنهاد می شود تمامی سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان بوشهر از روز شنبه به مدت یک هفته تعطیل اعلام شود تا سطح عبور و مرور و تماس کارمندان دولت با همدیگر و ارباب رجوع از بین برود .

طبیعی است این شرایط می تواند در کاهش تسری ویروس به شکل برجسته ای تاثیرگذار و در از بین بردن زنجیره و چرخه بیماری مهم واقع شود.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرونا

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار