نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 دي 1398 - 16:40

نوای جنوب:دشمنان اسلام ما را با شهادت نترسانند که ما فرزندان محرمیم، ما فرزندان عاشوراییم، ما فرزندان خمینی کبیر؛ در هم کوبنده بت مستکبرین عالمیم.

نوای جنوب:بسم رب الشهدا و الصدیقین


دشمنان اسلام ما را با شهادت نترسانند که ما فرزندان محرمیم، ما فرزندان عاشوراییم، ما فرزندان خمینی کبیر؛ در هم کوبنده بت مستکبرین عالمیم.

شهادت سردار سرافراز اسلام اسدالله ، سیف الله، مالک اشتر رهبر معظم انقلاب، سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به حضرت ولی عصر ارواح العالمین له الفدا، نائب بر حقشان رهبر معزز انقلاب و همه ملت انقلابی و شهید پرور ایران تسلیت و تعزیت میگوییم و به مدافعان راه حق و فداییان راه ولایت تبریک عرض می کنیم.

بی شک آنهایی که در سالیان اخیر شیطان بزرگ، جنایتکار بی بدیل، سفاک؛ آمریکای منفور را از تروریست بودن تطهیر میکردند اکنون توجیهی ندارند، آنهایی که آمریکا را ارباب و کدخدا و دوست خویش و دلسوز امت ایران می دانستند اکنون توجیهی ندارند!
آیا نمی خواهند عبرت بگیرند؟ آیا بنا ندارند از خواب غفلت بیدار شوند و به جبهه مقاومت و سربلندی بپیوندند؟!

دولت تروریستی آمریکا با این عمل ضد بشری خود گور نیروهای خود را در منطقه خاورمیانه  کند و عواقب وحشناک و انتقام جویانه جبهه مقاومت در  آتیه نه چندان دور را خواهد چشید.
پیروزی از آن جوانان انقلابی و فرزندان خمینی کبیر خواهد بود.

جامعه جوانان متحد اسلامی استان بوشهر
 پیام رئيس شوراي ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

 بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا في سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

دردایره ی بین تولد و مرگ، این شهادت است که آغاز تا انجام سیر را  بی مخاطره و  سرشار از برکت، نشان می دهد و  مردان مقرب آنانند که برای درک و دریافت این برکت گزینش می شوند. گزینشی که در پی افکار و اعمال هدفمندانه و آگاهانه شان در مسیر حق، تحقق می یابد.
سردار سرلشکر، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از همین جنس برگزیدگان دردانه ای بود که در پایان عمر سراسر مبارزه اش در راه تحقق شعائرالهی، به دست شقی ترین شیطان صفتان روزگار به فیض دریافت این برکت بی بدیل، نایل و  بر سر سفره ی پررزق پروردگارش حاضر و به تعبیر پیر و مرادش ، آسمانی شد.
دشمن خدا و انسان و انسانیت، دوباره هم اشتباه کرد و میخ درشت دیگری را بر تابوت خود کوبید. شیطان بزرگ و همه ی شیاطین عالم  بدانند که با شهادت سردار دلها، شعله ی مبارزه ی در راه حق و حقیقت و دفاع از حریم ولایت،  در دل مردم مقاوم منطقه و جان برکفان جبهه ی مقاومت فروزانتر خواهد شد و به زودی دست انتقام الهی از دل همین شعله ی فروزان، آنها و مزدورانشان را در کام خواهد کشید و به عذاب الهی گرفتار خواهد نمود. دشمنان اسلام و ایران و مردم مسلمان منطقه، هیچ گاه نخواهند آموخت که ترور منجر به شهادت فرزندان اسلام ، مرگ و اضمحلال آنها را نزدیکتر خواهد کرد.
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، ضمن محکوم نمودن این عمل شنیع آمریکای خونخوار، شهادت سردار دلها ، حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه امام عصر، رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران تبریک و تسلیت گفته، تداوم راه آن شهید والامقام را وظیفه ی خود و همه ی امت سلامی می داند.

 والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر
 بیانیه حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر

بسمه تعالی

شهادت هنرمردان خداست

من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه ...23/ احزاب:

درمیان مؤمنان مردان بزرگی هستند که به عهدخودباخداوفا کردند...

      درخت تنومند اسلام عزیز همواره با خون شهیدان راستین آبیاری شده و بارور شده است .

خط سرخ شهادت چراغ راه هدایت به صراط مستقیم درمکتب اهل بیت بوده ولقای پروردگار و رضوان الهی را به مجاهدان راه حق ورستگاری مژده
می داده است .

       سردار رشیداسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی اجر مجاهدتهای فراوان خود در راه پیروزی اسلام در ایران و جهان را باشهادت خونین خود همچون مقتدایش سیدالشهدا ازخداوند تبارک و
تعالی دریافت کرد و به خیل شهدای هم رزمش درجبهه های دفاع مقدس و مدافعان حرم پیوست . این هدیه الهی را که آرزوی همیشگیش بود به او تبریک گفته و فقدانش در بین ملت ایران و دوستانش در جبهه مقاومت  و خانواده شریف و بزرگوارش را به آنها و مقام عظمای ولایت تسلیت عرض می کنم .

        شایسته است این جنایت بزرگ استکبارجهانی درس عبرتی برای مردم عراق و گردانندگان جبهه مقاومت و سیاستمداران دولت جمهوری اسلامی باشد که دیگر به آمریکای جنایکار اعتماد نکنند و دنبال مذاکره و تصویب لوایح پالرمو و cft نباشند چرا که استکبار جهانی و در رأس آن رژیم پلید ومنحوس آمریکا هیچ خط قرمزی رعایت نمی کند و به هیچ قانونی پایبند نیست .

در کشور عراق به مردم آن کشور و میهمانشان رحم نمی کند و همچون راهزنان جنایتکار شبانه باتجهیزات نظامی وحشیانه صاحبخانه و میهمانانش را بمباران می کند و به این جنایتش افتخارهم می نماید . مردم جهان باید بامشاهده این رفتارهای ددمنشانه ، خوی استکباری شیطان  بزرگ رابیش ازپیش بشناسند و دیگر هیچکس به او اعتماد نکند.
         حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر این جنایت هولناک شیطان بزرگ وهمدستانش رابه شدت محکوم نموده وخواستار گرفتن انتقامی سخت در اولین فرصت ازاین جنایتکاران می باشد.

عبدالله فاتحی
دبیرحزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر
جمعه 13/10/98



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سردار سلیمانی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار