نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 دي 1398 - 12:05

نوای جنوب:خبر شهادت، عروج ملکوتی و پر کشیدن سردار فداکار و رشید اسلام، فرمانده ارشد مقاومت و سرباز ولایت،سردار حاج قاسم سلیمانی موجب اندوه فراوان،عزا و ماتم گردید.

 

 




نوای جنوب:انالله و انا الیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿۲۳﴾
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

☑ خبر شهادت، عروج ملکوتی و پر کشیدن سردار فداکار و رشید اسلام، فرمانده ارشد مقاومت و سرباز ولایت،سردار حاج قاسم سلیمانی موجب اندوه فراوان،عزا و ماتم گردید.

☑ سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی نقش مهم،محوری و اساسی در ایجاد وحفظ وحدت، خودباوری و نقش آفرینی نیروهای مقاومت درسطح منطقه وجهان اسلام داشتند.همت، فداکاریها، مجاهدتهای ماندگار و ایثار گریهای ارزشمند ایشان در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و فرماندهی بسیجیان در عملیاتهای متعدد در تاریخ مقاومت ودفاع از ارزشهای ناب محمدی و پاسداری از کیان و مرزهای ایران اسلامی جاودانه و همیشگی است.

⚫☑ بدینوسیله وبا اندوه وتالم فراوان،شهادت این سردار رشید اسلام را محضر حضرت ولی عصر (عج)،امام امت،خانواده معظم شهدا، پاسداران، رزمندگان اسلام،ملت و ارکان نظام اسلامی تبریک،تسلیت و تعزیت عرض میکنیم.

🔳 کرامت کشاورز - رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
کرامت کشاورز

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار