نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 01 بهمن 1402 - 14:12

نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جهت دهی کلی ما به سمت هم‌افزایی و تعامل بین حوزه اجرایی و نظارت انتخابات است که تاکنون در راستای تعامل گام‌های خوبی برداشته شده است.






نوای جنوب:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جهت دهی کلی ما به سمت هم‌افزایی و تعامل بین حوزه اجرایی و نظارت انتخابات است که تاکنون در راستای تعامل گام‌های خوبی برداشته شده است.اکبر پورات صبح یکشنبه در نشست با اعضای هیأت نظارت استان بوشهر اظهار داشت: ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات کشور در انتشار اطلاعیه‌ها و ابلاغ دستورات به رده‌ها و دستگاه‌های مرتبط با انتخابات و برنامه‌ریزی برای اجرای مطلوب فرایندهای انتخابات هماهنگی کامل وجود دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب اقدامات لازم در استان صورت گرفته است، تصریح کرد: دیدارهای مستمر با اقشار و گروه‌های مختلف اعم از دانشجویان، خانواده ایثارگران، جوانان، بانوان، سمن‌ها، هیأت‌های مذهبی، جریانات سیاسی، هنرمندان، اصناف و فعالین اقتصادی استان در جهت تبیین دستاوردهای نظام، دولت و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: جهت‌دهی کلی ما به سمت هم‌افزایی و تعامل بین حوزه اجرایی و نظارت است که تاکنون در راستای تعامل گام‌های خوبی برداشته شده که در مراحل گذشته فرایندها، این مساله خود را به خوبی نشان داده است.

پورات عنوان کرد: آموزش‌های مشترک بین هیأت نظارت و اجرایی می‌تواند بستر هماهنگی‌های بیشتر را فراهم سازد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: دغدغه اصلی ما برگزاری انتخاباتی سالم است و در بحث پیشگیری، برخورد با تخلفات و جرایم انتخاباتی و هم‌افزایی می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه امنیتی همه شوراهای تأمین شهرستان‌ها و استان مکلف شده‌اند ضمن احصای تهدیدات و آسیب‌های احتمالی، اطلس امنیتی را تدوین و بر اساس آن اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
پورات

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار