نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 25 خرداد 1402 - 01:27
شمارش معکوس مجلس دوازدهم:

نوای جنوب:روزها می‌گذرد و به انتخابات مجلس دوازدهم نزدیک و نزدیکتر می‌شویم .روزانه در برخی کانالهای واتساپ شاهد هستیم اسامی متعددی هستیم که به عنوان کاندیداهای احتمالی از آنها نام برده می‌شود





 

نوای جنوب:روزها می‌گذرد و به انتخابات مجلس دوازدهم نزدیک و نزدیکتر می‌شویم .روزانه در برخی کانالهای واتساپ شاهد هستیم اسامی متعددی هستیم که به عنوان کاندیداهای احتمالی از آنها نام برده می‌شود.انتخابات مجلس خاصه در این دوره پتانسیل های خاصی را نی طلبد و مستلزم حضور کسانی است که شرایط و پتانسیل های لازم را برای چنین ماراتن سختی داشته باشند.تاکنون در کنار چهره های نام آشنا و کسانی که دارای مناصب مهمی بوده و هستند. از افرادی نام برده می‌شود که آحاد مردم نیز با نام آنها آشنا نیستند و بنظر نمی‌رسد در مرحله نهایی نیز حضور یابند .اما در جنوب استان بنظر میرسد دکتر احمدی نماینده فعلی.سکینه الماسی.نماینده سابق .حسن بردستانی. پاک نژاد و شیخ گنجی .تا الان کسانی هستند که رقابت بین آنها شکل گرفته باشد.در حوزه دشتی و تنگستان. غلامحسین کرمی نماینده فعلی. پورفاطمی (درصورت تایید شدن)دکتر بارانی قاضی دادگستری اهل تنگستان.فرخ بنه گزی.حسام چمکوری  نجفی اصل .از کاندیداهای احتمالی تا این تاریخ هستند.اما در حوزه بوشهر و گناوه. ماشالله احمدی. جعفر پورکبگانی. و حمیری در کنار کاندیداهای که ممکن است اعلام حضور کنند رقابتی سنگین را رقم می‌زنند.

در حوزه دشتستان محمدحسین ستوده .ابراهیم رضائی نماینده فعلی.دکتر دهقان فرد.فتح اله نوروزی .وحسین بیباک و شاید علیرضا رئیسی رقابتی سخت را تا این لحظه رقم می‌زنند. هرچند تا روز،ثبت نام هر احتمالی ممکن است معادلات موجود را تغیر دهد اما در نهایت پس از تایید شورای محترم نگهبان. رقابت های نهایی اغاز،می‌شود. 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
انتخابات مجلس

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار