نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1402 - 08:36
در نشست برنامه‌ریزی عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در زمینه رشد تولید

نوای جنوب:استاندار بوشهر از برنامه‌ریزی راهبردی عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در زمینه رشد تولید خبر داد.





نوای جنوب:استاندار بوشهر از برنامه‌ریزی راهبردی عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در زمینه رشد تولید خبر داد.

 احمد محمدی زاده در نشست برنامه‌ریزی عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در زمینه رشد تولید اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری شده و استان بوشهر برای تحقق عملی شعار سال از تمام ظرفیت موجود بهره می‌برد.

 

استاندار بوشهر ابراز کرد: تعدادی از دستگاه‌هاگی اجرایی استان، حوزه هدف ما در تولید هستند که سازمان برنامه، جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، شیلات، نفت و گاز و پتروشیمی، پارک علم و فناوری، میراث فرهنگی و گردشگری، آب و برق و گاز و مسکن و راه، کار و تعاون و رفاه اجتماعی، منطقه ویژه و شهرک‌های صنعتی و سازمان بنادر از جمله این سازمان‌ها و ادارات هستند.

 

وی افزود: اولویت کارگروه برای تلفیق این برنامه، دستگاه‌های تولیدی هستند که البته دستگاه‌های خدماتی نیز باید برنامه‌ها را تکمیل و نقش خود را مشخص کنند.

 

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: توافقی که با بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کردیم، باید در طرح‌هایی که منجر به رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود، توزیع شوند.

 

محمدی‌زاده به تفاهم‌نامه ۷۶۰ هزار میلیارد تومانی در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، اشاره و تصریح کرد: عدد بزرگی تفاهم‌نامه امضا کردیم که اگر وقت بگذاریم و پیگیری کنیم، قطعا نتایج ارزشمندی هم در بر خواهد داشت.

 

وی اضافه کرد: باید طرف‌های قرارداد هر یک از تفاهم‌نامه‌ها را به دستگاه‌های متولی وصل کرده و مشکلات و موانع طرح‌ها را رفع کنیم.

 

استاندار بوشهر گفت: معاون اقتصادی استاندار در نشست آینده، نسبت به توزیع و واگذاری تفاهم‌نامه‌ها بین دستگاه‌های متولی اقدام کند.

 

 

محمدی‌زاده از برنامه‌ریزی راهبردی عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در زمینه رشد تولید خبر داد و افزود: ساز و کارهای لازم اندیشیده شده و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
احمد محمدی زاده

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار