نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 فروردين 1402 - 17:22

نوای جنوب:به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه مهندس حسین ارشدی شهردار وحدتیه در آستانه ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی پیام تبریکی صادر نمودند. در این پیام ایشان این روز را یوم الله خطاب کرده و آرزوی توفیق روزافزون برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهربان را نموده اند. 





نوای جنوب:۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی گرامی باد

 

به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه مهندس حسین ارشدی شهردار وحدتیه در آستانه ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی پیام تبریکی صادر نمودند. در این پیام ایشان این روز را یوم الله خطاب کرده و آرزوی توفیق روزافزون برای ارائه خدمات بهتر به مردم مهربان را نموده اند. 

 

متن پیام منتشره به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

یوم الله ۱۲ فروردین ماه گرامی باد

 

جمهوری اسلامی ما جاوید است  دشمن ز حیات خویشتن نومید است 

 آن روز که عالم  ز ستمگر  خالی است 

ما را و همه ستم‌کشان را عید است 

امام خمینی ره

 

۱۲ فروردین ماه سالروز تثبیت نظام جمهوری اسلامی، حاصل تدبیر و تصمیم داهیانه، آگاهانه و هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل است که با برگزاری بزرگترین همه پرسی طول تاریخ معاصر همراه و نهال مقدس نظام اسلامی متولد گردید.

حضور باشکوه و چشم گیر آحاد مختلف مردم در این همه پرسی مهر تایید و تصدیقی بود بر آرمان های امام و حرکت و فداکاریها و تلاش های چندین دهه ایشان در پرتو توجهات حضرت ولی عصر عج و همت و جانفشانی ملت فهیم و بزرگ ایران که خواستار نظامی اسلامی و شیعی ذیل قوانین الهی بودند.

این نظام مقدس از همان آغاز مورد دشمنی دشمنان قرارگرفت که ملت مسلمان و استکبار ستیز ایران با اهدای خونهای پاک جوانان، زنان و مردان ، رزمندگان و سلحشوران خویش برهمه ترفندها و دشمنی‌های بدخواهان فائق آمده و با ندای الله اکبر و استعانت از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و لطف و عنایت الهی، این درخت تنومند باخون آنها آبیاری گردید و اینک مانند سروی بلند و سرسبز در پهنه گیتی و عالم هستی به رشد و نمو خویش ادامه می‌دهد و امیدی و پناهگاهی  برای مسلمانان، مستضعفان و آزادی خواهان جهان است.

 

در پایان ضمن آرزوی توفیقات الهی برای همه امیدوارم که ما خادمین ملت بتوانیم با درک موقعیت ممتاز ایران اسلامی در ارائه خدمت بی منت و تلاش صادقانه به ولی نعمتان خویش، مردم عزیز، مهربان و همیشه همراه کوشش نماییم.ان شاءالله. 

 

حسین ارشدی - شهردار وحدتیه



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار