نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 13 اسفند 1401 - 12:17

نوای جنوب: در این همایش که به مناسبت نکوداشت نیمه شعبان و ۲۰ اسفندماه روز وحدتیه برگزار گردید، به مدت چندساعت برنامه هایی نظیر حرکات نمایشی و بسیار زیبای اسبها و سوارکاران، همراه با مجری گری و صحنه گردانی مجری توانمند کشوری آقای شهریار بابایی اجرا گردید که بسیار مورد علاقه تماشاگران قرارگرفت. درپایان نیز به پاس حضور و اجرای برنامه هدایا و لوح های سپاسی به شرکت کنندگان تقدیم گردید.

نوای جنوب: به گزارش روابط عمومي شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، روز جمعه ۱۲ اسفندماه، به همت مجموعه شهرداری و شورای اسلامی، نمایندگی ورزش و جوانان و هیئت سوارکاری شهر وحدتیه وباحضور مسئولین شهر و بخشی نظیر مهندس شریفی بخشدار سعدآباد مهندس ارشدی شهردار، حجت الاسلام حسینی ریاست شورای اسلامی شهروحدتیه در معیت سایر اعضای شورا به ویژه خانم محمدیان ریاست کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی، شهروندان و علاقه مندان ورزش سوارکاری، پیشکسوتان ورزش سوارکاری و اسبانی فاخر از سراسر کشور سومین همایش شوسواره در شهر وحدتیه برگزار گردید. 

 

 در این همایش که به مناسبت نکوداشت نیمه شعبان و ۲۰ اسفندماه روز وحدتیه برگزار گردید، به مدت چندساعت برنامه هایی نظیر حرکات نمایشی و بسیار زیبای اسبها و سوارکاران، همراه با مجری گری و صحنه گردانی مجری توانمند کشوری آقای شهریار بابایی اجرا گردید که بسیار مورد علاقه تماشاگران قرارگرفت. درپایان نیز به پاس حضور و اجرای برنامه هدایا و لوح های سپاسی به شرکت کنندگان تقدیم گردید.

























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار