نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 بهمن 1401 - 09:42

نوای جنوب:در آستانه میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) و چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آیین واگذاری ۷۰ سند به مردم به همت #بنیاد_مستضعفان کشور، با عنوان #املاک_ملت در محل دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد.

نوای جنوب:واگذاری ۷۰ سند مالکیت به مردم کنگان توسط بنیاد مستضعفان

 

در آستانه میلاد با سعادت امیرالمؤمنین علی(ع) و چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، آیین واگذاری ۷۰ سند به مردم به همت #بنیاد_مستضعفان کشور، با عنوان #املاک_ملت در محل دانشگاه پیام نور کنگان برگزار شد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در #مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: در سال‌های گذشته با پیگیری‌های انجام شده؛ ۱۷۷ سند و امسال هم ۷۰ سند به مردم واگذار شد.

دکتر #شیخ‌موسی_احمدی افزود: ۵۷ سند باقی‌مانده هم تلاش داریم تا پایان امسال یا اوایل سال آینده تکمیل پرونده و به مردم واگذار شود.

دکتر #احمدی با قدردانی شورای‌شهر، فرماندار، مدیران بنیاد در استان و کشور، تأکید کرد: میزان املاک واگذار شده در ۷۰ سند؛ افزون بر ۶۱۱ هزار مترمربع به ارزشی بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است.

آیین واگذاری ۷۰ سند از ۱۲۷ سند باقی‌مانده، با حضور مدیرکل بنیاد مستضعفان استان فارس و بوشهر و مسئولان محلی کنگان با ارتباط تصویری #پرویز_فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور و همزمان با چهار استان دیگر کشور برگزار شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شیخ موسی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار